روانشناسی

4 مکمل طبیعی کاهش دهنده اشتها و وزن

برای کاهش وزن مؤثر، داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم از اهمیت بیشتری برخوردار است. اما برای بعضی از افراد، مکمل های طبیعی کاهش وزن نیز ممکن است در تغییر سبک زندگی یاری نمایند.

22 شهریور 1402

20 علت که باید گیلاس بخورید

گیلاس از دسته میوه های پرطرفدار است که بعضی معتقد هستند خاستگاه این میوه قاره آسیا است. این میوه افزون بر طعم دلپذیر خواص زیادی نیز دارد. هر درخت گیلاس در یک فصل حدود 7000 گیلاس فراوری می نماید. رنگ گیلاس از زرد تا سیاه متغیر است، اما معروف ترین نوع گیلاس...

16 تیر 1402

14 علت برای خستگی تان که نمی دانستید

خیلی خسته ام! جمله ای آشنا و البته آزاردهنده است که در طول روز بارها و بارها تکرارش می کنید و احتمالا دنبال باعث و بانی اش می شد.

28 فروردین 1402

عکس ، سوزوکی جیمنی 5 در معرفی گردید؛ تجربه آفرود با 630 میلیون تومان

دیجیاتو نوشت: سال ها بود که شایعاتی مبنی بر فراوری نسخه 5 در از شاسی بلند ژاپنی سوزوکی جیمنی به گوش می رسید.

6 بهمن 1401

نوروز سال جاری با فان فیر

نوروز روز اول فروردین ماه، اولین روز سال خورشیدی، جشن شروع سال نوی پارسی زبانان و یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران ایران باستان است. اما در این نوشتار سعی نموده ایم خلاصه ای از تاریخچه نوروز و سنتهای آن را جمع آوری کنیم:

3 بهمن 1401

معرفی انواع سوئیت های هتل و اتاق های لوکس ، راهنمای اقامت در هتل

قبل از سفر باید تدارک محل اقامت خود و رزرو هتل را بدهیم و بدانیم که کجا قرار است مستقر شویم. هنگام رزرو و انتخاب محل اقامت در سفر و محل اقامت در هتل باید انتخاب کنیم که بین اتاق یا سوئیت کدام بهتر است و در این گزینش ممکن است با مشکل روبرو شویم. بنابراین شناخت...

19 دی 1401

برای داشتن بدن سالم، مصرف این نوع میان وعده ها را جدی بگیرید

مصرف میان وعده ها در طول روز موجب می گردد انسان در وعده های اصلی غذا یعنی صبحانه، نهار و شام میل کمتری برای خوردن غذا داشته باشد، اما اگر شخص در طول روز مصرف میان وعده نداشته باشد در سه وعده اصلی حجم بسیار زیادی غذا استفاده می نماید.

10 دی 1401

بازی فورتنایت باعث طلاق می گردد! ، 5 درصد جدایی های بریتانیا زیر سر اعتیاد بازیکنان است

آنالیز های گروهی از پژوهشگران نشان داده که بازی فورتنایت می تواند زمینه ساز طلاق بسیاری از افراد گردد. این موضوع عجیب موجی از حیرت را به علاقه مندان بازی های کامپیوتری تزریق نموده است.

5 دی 1401

راهنمای پاک کردن لکه لوازم آرایشی از روی فرش

به محض ایجاد لکه روی فرش، بهتر است هر چه سریعتر اقدام کنید. اگر لوازم آرایش اضافی روی سطح فرش مشاهده کردید، ابتدا آن را با دقت با یک پارچه یا قاشق پلاستیکی جمع کنید.

9 آبان 1401

چگونه فرش دستباف خوب انتخاب کنیم؟

قدیمی ترین نمونه فرش جهان که بشر تا به امروز پیروز به کشف آن ها شده است قالیچه آریایی با نقش های هخامنشی است که در 80 کیلومتری مغولستان کشف شد، باستان شناسان معتقدند این فرش به دست پارت ها یا مادها بافته شده است. اسناد تاریخی نشان می دهد از همان دوران تا...

14 شهریور 1401

اگر همسرتان زودرنج و حساس است، این نکات را رعایت کنید

آدم های نازک نارنجی و زودرنج به همه چیز حساسند و از هر چیزی ممکن است ناراحت شوند. معلوم نیست چه چیزی دفعه بعد آن ها را آزار می دهد و دلخور می کند.

25 مرداد 1401

ماجرای شایعه درگذشت مهران غفوریان و واکنش تند او

روز های گذشته بود که بعضی سایت و رسانه های داخلی در اقدامی عجیب شایعه فوت مهران غفوریان را منتشر کردند. شایعه ای که آن ها بر پایه یک تصویر قدیمی از مهران غفوریان مطرح کردند و خیلی زود هم با واکنش او روبرو شد.

23 مرداد 1401

سرقت انگشتر الماس از یک بیمار آلزایمری در بیمارستان!

ماریا سوزا 83 ساله با حلقه نامزدی خود در بیمارستانی در مونترال بستری شد اما هنگام خروج انگشتر در انگشتش نبود.

30 تیر 1401

خواص اورگانو یا پونه کوهی برای سلامتی چیست؟

اورگانو یا پونه کوهی گیاهی از خانواده نعناع یا خانواده Lamiaceae است. مردم هزاران سال است که از آن برای طعم دادن به غذاها و درمان بیماری ها استفاده می نمایند. این ماده مهمی در رژیم غذایی مدیترانه ای است.

12 تیر 1401

خطرناک ترین عوارض خانه تکانی

تهران (پانا) - بدن استانداردهایی دارد که براساس آن کار و حرکت می کند. این روزها که زمان شروع خانه تکانی است، می توان با دانستن عوارض خانه تکانی از این موارد پیشگیری کرد.

3 تیر 1401

لباس محافظ گیاهان هم ساخته شد!

زمانی که گیاهان تشنه هستند، علائم بصری مانند چروک شدن و یا قهوه ای شدن برگ های آن ها آغاز می گردد. محققان به تازگی یک حسگر پوشیدنی برای برگ گیاهان ایجاد نموده اند، که می تواند کمبود آب را درگیاه تشخیص دهد.

2 تیر 1401

داستان گودزیلا در برابر کنگ 2؛ خطوط داستانی احتمالی دنباله مانسترورس

گزارش هایی از فیلم گودزیلا در برابر کنگ در حال انتشار است و همین موضوع، برآورد ها درباره داستان آن را افزایش می دهد. اخبار مربوط به قسمت نو این فرنچایز از سوی یک آژانس خبرگزاری در استرالیا منتشر شد که طبق آن، فیلم برداری دنباله فیلم گودزیلا در برابر کنگ...

28 خرداد 1401

ستاری: کارمندان فکر می کنند اگر میزشان را بگیرند از گرسنگی می میرند

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استخدام دولتی به معنای از دست دادن استعدادهای کارآفرینی است. جوانان می توانند آینده را با دستان خود بسازند و به واسطه توانمندی های خود، ایده های خود را شکل دهند.

23 اردیبهشت 1401

عکس جشن تولد بازیگر ایرانی

به گزارش ساعدنیوز : هانیه غلامی عکس هایی از جشن تولد 27 سالگی خود در پیج اینستاگرام مادرش اطلاع داد !

19 اردیبهشت 1401

باید و نبایدهای غذایی برای زنان ورزشکار

تغذیه مناسب سنگ بنای سلامت زنان و به ویژه زنان ورزشکار است و آن ها نسبت به مردان احتیاج های تغذیه ای خاصی دارند که در مراحل مختلف زندگی فرق دارد.

11 اردیبهشت 1401
تعداد: (48)