خودرو

گردشگری در دست انداز اتوبوس های فرسوده

دنیای اقتصاد از غافلگیری تورهای مسافرتی با خرابی ناوگان حمل و نقل جاده ای گزارش می دهد.

17 اسفند 1402

گران ترین موتورسیکلت های بازار را بشناسید

گران ترین موتورسیکلت های بازار کشور قیمت هایی فراتر از تصور دارند. در این گزارش هفت موتورسیکلت گران قیمت ایران به همراه مشخصات فنی معرفی می شوند.

29 بهمن 1402

چرا این عکس جیمزوب خیلی خاص و مهم است؟، عکس

این هفته یک عکس از اورانوس که جیمزوب آن را گرفته است، لقب عکس هفته را به خود اختصاص داد.

12 دی 1402

ون آتین پی230 ، ون مسافری چینی با موتور رنو

ون آتین پی230 محصول نو شرکت آتین خودرو با تکنولوژی موتور رنو است که کاربری مسافری دارد. این ون قبلا با ظاهر قدیمی تر معرفی شده بود، اما با ظاهر و امکانات نو قرار است به بازار بیاید.

1 آذر 1402

علت عجیب خاکستر شدن 3700 خودرو در دریا!

کشتی باری دچار حریق شده با بیش از 3،700 خودرو دو روز پس از وقوع آتش سوزی ناشی از یک خودروی برقی و کشته شدن یک خدمه، همچنان در دریا می سوزد.

10 مرداد 1402

مجذوب کننده ترین مکان های کیش برای شبگردی

جزیره کیش، همان جایی است که عاشقان شب گردی در پی آن می گردند.

7 اسفند 1401

رنجرور خاصِ 300 هزاردلاری؛ پادشاه لوکس شاسی بلند ها

دنیای SUV های لوکس و لاکچری هرروز پیشرفته تر و زیباتر می گردد. چندین نسخه مختلف از این خودرو ها در مارکت جهانی عرضه می شوند تا هر کدام بر دیگری تسلط یابند و گوی رقابت را از آن خود نمایند.

22 بهمن 1401

نمک ظرفشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که نمک ظرفشویی چیست؟ نمک ماشین ظرفشویی فرآورده ای از کلرید سدیم کریستالی است که برای بازسازی مدار نرم کننده آب ماشین های ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

21 بهمن 1401

عکس ، سوزوکی جیمنی 5 در معرفی گردید؛ تجربه آفرود با 630 میلیون تومان

دیجیاتو نوشت: سال ها بود که شایعاتی مبنی بر فراوری نسخه 5 در از شاسی بلند ژاپنی سوزوکی جیمنی به گوش می رسید.

6 بهمن 1401

معرفی انواع سوئیت های هتل و اتاق های لوکس ، راهنمای اقامت در هتل

قبل از سفر باید تدارک محل اقامت خود و رزرو هتل را بدهیم و بدانیم که کجا قرار است مستقر شویم. هنگام رزرو و انتخاب محل اقامت در سفر و محل اقامت در هتل باید انتخاب کنیم که بین اتاق یا سوئیت کدام بهتر است و در این گزینش ممکن است با مشکل روبرو شویم. بنابراین شناخت...

19 دی 1401

احضار سفیر دانمارک به وزارت امور خارجه

در پی حمله روز جاری یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، سفیر این کشور به وزارت امور خارجه احضار شد.

16 مهر 1401

بندرلافت مقصد حیرت انگیز سفرهای پاییزی

خبرنگاران : وقتی نام بادگیر به گوشمان می خورد اول از همه شهرهای کویری ایران به ذهنمان می آید اما این بار می خواهیم از بندری برایتان بگوییم که با بادگیرهایش جاذبه ای حیرت انگیز درسواحل نیلگون خلیج فارس است و دارد آماده می گردد تا در لیست جهانی یونسکو ثبت...

3 مهر 1401

13 لوازم ضروری پیک نیک در تابستان

یکی از تفریحات خانواده ها در تابستان رفتن به پیک نیک است و لوازم ضروری پیک نیک در تابستان بسیار مهم است تا اوقات خوشی را برای یکدیگر رقم بزنید. شاید تعدادی در لحظه آخرر وسایل مورد احتیاج پیک نیک خود را جمع می نمایند و وسایلی را فراموش می نمایند. برای اینکه...

18 شهریور 1401

کشنده پیلسان آنالیز شد؛ چقدر ارزش خرید دارد؟

کشنده پیلسان با موتور و گیربکس ارتقا یافته قرار است وارد بازار گردد. این کشنده تحت لیسانس شرکت مان چه مشخصات ظاهری و فنی دارد و آیا گزینه مناسبی برای خرید است؟

21 مرداد 1401

هتل بین المللی داد یزد

هتل داد در عین حفظ ساختار سنتی و تاریخی خود دارای امکانات رفاهی مدرن می باشد. رستوران سنتی با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی در محیطی آرام و زیبا و بعلاوه رستوران و کافی شاپ رو باز واقع در پشت بام هتل با دور نمایی از شهر یزد، از ویژگی های شاخص این مجموعه است....

14 مرداد 1401

توفان گرد و خاک در غرب و نیمه جنوبی تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی استان تهران، صاف تا قسمتی ابری و همراه با رگبار باران و وزش باد شدید و احتمال توفان گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا به ویژه در غرب و نیمه جنوبی پیش بینی می گردد.

9 مرداد 1401

شیوه قرعه کشی بعضی از محصولات سایپا حذف خواهد شد

مدتی است که شرایط بازار خودرو و بعلاوه فروش محصولات به وسیله خودروسازان دستخوش تغییراتی شده است.

8 مرداد 1401

لکسوس LX 600 مدل 2022 معرفی گردید

بالاخره سومین نسل از لکسوس LX هم پس از 14 سال حضور در بازار از دور خارج شد و جای خود را به نسل تازه داد. لکسوس طبق وعده قبلی خود با رسیدن به روز 13 اکتبر از نسل تازه شاسی بلند لوکس LX رونمایی کرد. این نسل از LX مانند گذشته بر مبنای پلتفرمی مشترک با تویوتا لندکروزر...

6 مرداد 1401

مقایسه کیا ریو مونتاژ با هیوندای ورنا و پژو 206 تیپ 2

برای مقایسه کیا ریو مونتاژ می توان ازبین خودروهای وارداتی و خودروهای فراوری داخل، رقبای متعددی درنظر گرفت. در این بین، به منظور ارزیابی قابلیت ها و تسهیل انتخاب خودرویی کارآمد و متناسب با بودجه و احتیاج مشتریان، نسخه مونتاژی ریو در هر دو مدل دنده اتوماتیک...

6 مرداد 1401

گاک اسپیس؛ خودروی خیلی خاص چینی

این خودرو که گاک اسپیس نام دارد مجهز به سطح 4 رانندگی خودران خواهد بود که با این ویژگی باید آن را یک محصول هوشمند نام بگذاریم.

3 مرداد 1401
تعداد: (106)