13 لوازم ضروری پیک نیک در تابستان

به گزارش وبلاگ حامد، یکی از تفریحات خانواده ها در تابستان رفتن به پیک نیک است و لوازم ضروری پیک نیک در تابستان بسیار مهم است تا اوقات خوشی را برای یکدیگر رقم بزنید. شاید تعدادی در لحظه آخرر وسایل مورد احتیاج پیک نیک خود را جمع می نمایند و وسایلی را فراموش می نمایند. برای اینکه وسایل مورد احتیاج پیک نیک را نباید فراموش کنید و مجهز به طبیعت بروید و چند ساعتی در آرامش سپری کنید خبرنگاران 13 وسایل مورد احتیاج پیک نیک را به شما مخاطب اهل سفر معرفی می نماید.

13 لوازم ضروری پیک نیک در تابستان

1- لوازم ضروری پیک نیک در تابستان | سبد پیک نیک

یک وسیله ضروری برای داشتن پیک نیک در تابستان سبدی پر از وسایل مهم است. که به آن سبد پیک نیک گفته می شو.د شما وسایل ضروری چون چاقو، قاشق چنگال به تعداد لازم، بشقاب به تعداد افراد در پیک نیک، لیوان، چاقو، دربازکن بطری، چای، قهوه، نمک، فلفل و.. را در آن داشته باشید. یادتان باشد برای حفظ محیط زیست در وسایل ضروری سبد پیک نیک از مواد پلاستیکی فشرده قابل شستشو و یا ملامین بهره ببرید.

یادتان باشد که استفاده از ظروف یک بار مصرف در نهایت چرخه طبیعت را بر هم میزد. و این نکته را در سبد پیک نیک خود از قلم نیاندازید. معمولا می توانید وسایل سبد در پیک نیک را آماده داشته باشید و قبل از دورهمی کوتاه خود در طبیعت آن را چک کنید که وسیله ای از قلم نیفتاده باشد. در هر صورت سبد پیک نیک از مهم لوازم ضروری پیک نیک در تابستان است که باید حتما آن را داشته باشید.

2-زیرانداز سفری

از دیگر لوازم ضروری پیک نیک در تابستان زیرانداز سفری است. سایز زیرمیزانا با هم تفاوت دارد و بسته به این دارد که جمع خانواده و دوستان شما چند نفر است. شما می توانید یک زیرمیزان ضد آب با توجه به تعداد جمعیت از دو نفره تا هشت نفره را برای خود تهیه کنید و سال ها از آن بهره ببرید. امروزه در بازار زیرمیزانایی سفری تاشو به همراه ساک موجود است که حجم بسیار کمی را میگیرد. معمولا در جمع های خانوادگی افراد سالمند هستند که می خواهند چند ساعتی در طبیعت استراحت نمایند از این رو داشتن زیرانداز سفری برای پیک نیک بسیار مهم است که شما در طبیعت آرامش بیشتری داشته باشید.

3- لوازم ضروری پیک نیک در تابستان | پتو وبالش سفری

از دیگر لوازم ضروری پیک نیک در تابستان پتو و بالش است. بسیاری در تابستان ها شب ها در ایران به پارک، منطقه ها ساحلی می فرایند و می خواهند چند ساعتی در آرامش سپری نمایند و همان طور که بچه ها مدام در حال بازی هستند افراد سالمند نیز احتیاج دارند کمی استراحت بیشتری داشته باشد. برای اینکه پیک نیک حرفه ای داشته باشید و به همه اعضای دوستان و خانواده خوش بگذرد یادتان باشد که دو سه بالش و پتو نیز داشته باشد. امروزه بالش های بادی و پتوهای مسافرتی حجم بسیار کمی دارند که شما در ساک های دستی کوچک خودشان آن را می توانید حمل کنید. هم چنین در جمع کردن وسایل نیز به شما بسیار یاری می نماید که به صورت منظم وسایل پیک نیک خود را جمع کنید.

3-منقل سفری

بسیاری از افراد دوست دارند یک چای آتشی نوش جان نمایند و یا مقداری گوشت و یا جوجه را کباب نمایند. بسیاری از منطقه ها سرگرمیی شهری جایگاه منقل را دارند اما گاهی تعداد بازدید نمایندگان بسیار زیاد است. شما می توانید برای پیک نیک در سفر یک منقل کوچک سفری به همراه زغال و آتش زنه داشته باشید. تا به راحتی بساط چای آتشی و یا غذای کبابی خود را فراهم کنید. یادتان باشد پس از اتمام پیک نیک تمامی خاکسترهای زغال در دامان طبیعت به هیچ عنوان رها کنید و در یک سطل زباله بریزید. در هر بخش گردشگری داشتن طبیعت زیبا اولویت است و این مورد مهم را هیچ گاه از قلم نیاندازید. منقل سفری یا اجاق گازهای سفری از لوازم ضروری پیک نیک در تابستان به شمار می آید که با خود همراه داشته باشید.

4- فلاسک یا کتری

خب پیک نیک بدون چای و یا نوشیدنی گرم هیچ لطفی ندارد از این رو فلاسک و کتری به خصوص برای ایرانیان از لوازم ضروری پیک نیک در تابستان و دیگر فصول سال به شمار میرود. همه افراد بعد از داشتن اوقات فراغت دوست دارند یک نوشیدنی گرم نوش جان نمایند تا کمی خستگی از تنشان برود. معمولا چای و قهوه از نوشیدنی های مورد علاقه است و تعدادی نیز از دمنوش استفاده می نمایند. از همین رو داشتن کتری برای جوش کردن آب و یا فلاسک با آب جوش از لوازم ضروری به حساب می آیند که نباید آن را فراموش کنید. معمولا چندین بطری آب معدنی را از قبل تهیه کنید تا برای دم کردن چای از آن بهره ببرید.

5- لوازم ضروری پیک نیک در تابستان | تخته برش و چاقو

اگر می خواهید در پیک نیک خود نهار کبابی داشته باشید شما احتیاجمند تخته و چاقو هستید که از لوازم ضروری پیک نیک در تابستان به شمار میرود. معمولا می توانید از تخته های چوبی پلاستیکی و چاقو های سفری بهره ببرید که بسیار برای پیک نیک شما مناسب است. اگر قصد درست کردن نهار در طبیعت را دارید این دو مورد را به هیچ وجه از قلم نیاندازید.

6- تنقلات پیک نیک

تنقلات پیک نیک از لوازم ضروری پیک نیک در تابستان است که می توانید از میوه های خوشمزه ، مغزهای خشکبار چون گردو و بادام و تخمه بهره ببرید و بنا به رژیم غذایی هر فردی فرق دارد. برای سرگرمی در پیک نیک نمی گردد تنقلات به همراه نداشت پس حتما خاطرتان باشد که تنقلات در سبد پیک نیک خود قرار دهید تا روز دلپذیرتری با خوراکی های خوشمزه برای خود بسازید.

7- لوازم ضروری پیک نیک در تابستان | وسایل بهداشتی و دارویی

شما در هر سفر و یا پیک نیکی که می روید باید وسایل بهداشتی همراه داشته باشید. مانند مایع دست شویی، صابون های خمیری، ژل ضدعفونی نماینده و دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، نخ دندان، مسواک که هر کدام از لوازم ضروری در پیک نیک در تابستان و دیگر فصول سال به حساب می آیند. پس حتما یک ساک لوازم بهداشتی داشته باشید. داشتن چسب زخم و باند، قرص مسکن و ضد تهوع، پد، نوار بهداشتی، نیز ممکن است لازم باشد و یک کیف دارویی کوچک را همراه خود داشته باشید تا در مواقع لازم از آن بهره ببرید. به خصوص هنگامی که با بچه ها خود به طبیعت می روید حتما باید چسب زخم، باند گاز استریل همراه داشته باشید چون ممکن است به خاطر هیجان و بازی مکرر در طبیعت زخم های سطحی برایشان به وجود آید و شما از این موارد بهره ببرید.

8-کرم ضد آفتاب

هنگامی که در تابستان به پیک نیک می روید کرم ضد آفتاب از لوازم ضروری پیک نیک در تابستان به شمار میرود. بستگی دارد که پیک نیک شما چند ساعت در روز است و باید حتما در روز هر دو ساعت یکبار تجدید کنید تا از آفتاب سوختگی پوست خود جلوگیری کنید. یادتان باشد برای بچه ها نیز کرم ضدآفتاب ویژه بچه ها را مصرف کنید که اس پی اف (spf)آن با بزرگسالان تفاوت دارد.

9- لوازم ضروری پیک نیک در تابستان | کلاه و عینک آفتابی

کلاه و عینک آفتابی از لوازم ضروری پیک نیک در تابستان است که باعث جلوگیری آفتاب سوختگی می گردد. هم چنین نور خورشید در تابستان برای چشم ضرر دارد و حتما از عینک های آفتابی برند با پلاریزیشن مناسب بهره ببرید. در انتخاب عینک آفتابی باید بسیار دقت داشته باشید. برای بچه ها، بانوان آقایان انواع کلاه های آفتاب گیر موجود است که میتوانید بنا به سلیقه برای خود تهیه کنید. کلاه و عینک آفتابی برای سلامت شما مفید است و حتما در پیک نیک های تابستانی خود، آن ها را از قلم نیاندازید.

10- لوازم ضروری پیک نیک در تابستان | شارژر و پاور بانک

شارژر و پاوربانک نه تنها از لوازم ضروری پیک نیک تابستان به حساب می آیند بلکه از لوازم ضروری در هر سفری هستند. هر فردی باید کابل شارژ خود را به همراه داشته باشد و وجود یک یا دو پاور بانک بسیار ضروری است. معمولا به خاطر گرفتن عکس های مداوم و یا استفاده از اینترنت شارژ تلفن همراه زود تمام می گردد و برای اینکه با یکدیگر در ارتباط باشید حتما با خود پاور بانک و کابل های شارژر را ببرید تا گوشی همراه خود را شارژ کنید و خاموش شدنم گوشی برایتان دردسر نگردد.

11-مجموعه ای از آهنگ های شاد

شادی کردن در هر سفری بسیار مهم است حتی اگر یک پیک نیک نیم روزه باشد. پس یادتان باشد در جهت مجموعه ای از آهنگ های شاد داشته باشد و در ماشین شخصی خود به آن گوش دهید و اوقات شادی برای خود و خانواده تان بسازید. وجود آهنگ های شاد و مهیج نیز از لوازم ضروری پیک نیک در تابستان است که نباید آن را فراموش کنید و معمولا این وظیفه را به نوجوان ها بسپارید تا کمال و تمام برایتان انجام دهند.

12- لوازم ضروری پیک نیک در تابستان | اسپری دفع نماینده حشرات

معمولا در تابستان و بهار و جود حشرات بسیار زیاد است و برای اینکه از گزند پشه ها و حشرات در تابستان در امان باشید در پیک نیک سفری خود از اسپری دفع نماینده حشرات بهره ببرید. از لوازم ضروری پیک نیک در تابستان به خاطر داشته باشید که اسپری دفع نماینده حشرات است به خصوص اگر بچه ها خردسال و زیر دوسال دارید این مورد را از قلم نیاندازید چون معمولا آن ها بیشتر در معرض نیش پشه ها و یا حشرات قرار میگیرند.

13- همراه داشتن بطری های آب معدنی

بنا به مقصدی که پیک نیک می روید فرق دارد. مثلاً اگر در یک روز تعطیل تابستان به پیک نیک می روید حجم عظیمی از مسافرها آمده اند پس ممکن است مغازه های اطراف نیز به میزان کافی آب معدنی نداشته باشند و برای اینکه سرگرمی نیم روزه شما حسابی با کیفیت و عالی باشد یک باکس آب معدنی داشته باشید. تا هم برای نوشیدن از آن بهره ببرید و برای درست کردن چای و یا قهوه بهره مند شوید. همراه داشتن آب از لوازم ضروری پیک نیک در تابستان است.

نتیجه گیری

در این مقاله تمامی وسایل مورد احتیاج پیک نیک در تابستان برای شما گفته شده است. که می توانید آن را همراه خود ببرید. داشتن پیک نیک در طبیعت یکی از ساده ترین سرگرمی ها است که حتما آن در برنامه هفتگی و ماهانه خود داشته باشید تا اوقات خوشی را برای خود و خانواده و دوستانتان بسازید. می توانید مقاصد پیک نیک شهر خود را برای تیم وبلاگ حامد در زیر این مقاله کامنت کنید تا دیگران کابران وبلاگ حامد نیز با آن آشنا شوند.

مطالب مرتبط

6 مکان مناسب پیک نیک با بچه ها در اطراف تهران

برای پیک نیک نزدیک تهران کجا بریم؟

15 مورد از کارهایی که برای داشتن سفری شاد می توانیم انجام دهیم!

منبع: الی گشت

به "13 لوازم ضروری پیک نیک در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 لوازم ضروری پیک نیک در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید