5 علت برای اینکه چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟

به گزارش وبلاگ حامد، کوچک است اما به عنوان یکی از زیباترین جزایر دنیا شناخته می گردد. سرزمینی که تصویر پرنده ای در حال پرواز را تداعی نموده و در دل خود تفریحاتی به وسعت یک دنیا را جای داده است. حدس زدن این موضوع که درباره کجا صحبت می کنیم کار آسانی ست. مالدیو جزیره کوچک آسیایی که میزبان گردشگران مشتاق از گوشه گوشه دنیا می باشد؛ اما چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟

5 علت برای اینکه چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟

آسیا به عنوان قاره کهن مقاصدی مجذوب نماینده و تماشای دارد در این بین اما مالدیو با تمام کوچکی خود جهانیی رؤیایی، اسرارآمیز و خارق العاده را به نمایش می گذارد. بی علت نیست که در میان پکیج های پرطرفدار گردشگران خوش ذوق قرار گرفته است.

هر چند که دلایل بسیاری برای محبوبیت مالدیو وجود دارد در ادامه می خواهیم با معرفی 5 علت برای اینکه چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟ پرده از راز محبوبیت این جزیره برداریم.

چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟

اقامت در هتل های فوق لوکس، تجربه حمل ونقل عمومی با هواپیمای دریایی، انواع تفریحات دریایی، آب و هوای عالی در بیشتر فصل های سال و تجربه یک استراحت مطلق در سواحل آرام همه و همه جوابی بر این سؤال هستند که چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟

اقامت در هتل های فوق لوکس مالدیو

هتل های مالدیو از دلایل اصلی معروفیت جهانی این جزیره کوچک هستند. هتل هایی که یا بر روی آب ساخته شده و با کف های شیشه ای معماری منحصربه فرد و خارق العاده دارند و یا با نمایی از دریا و جنگل اقامتی رؤیایی را پیش روی میهمانان خود قرار می دهند.

این هتل ها با لوکس ترین امکانات از میهمانان پذیرایی می نمایند. خدمات اسپا، انواع ماساژهای تایلندی، یوگا در طبیعت، زمین بازی، ساحل اختصاصی، بالکن های اختصاصی با میز و جایگاه و منظره دریا، زمین بازی و رستوران های شیک همه و همه از امکانات هتل های جزیره به شمار می فرایند.

با این وصف در جواب این سؤال که چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟ وجود اقامتگاه های شاهانه را می توان در اول فهرست قرار داد.

هتل کرومبا (Kurumba Maldives)، هتل پارادایس آیلند ریزورت (Paradise Islasnd Resort) و هتل شرایتون فول مونت (Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa) از برترین هتل های مالدیو به شمار می فرایند.

تجربه حمل ونقل عمومی با هواپیمای دریایی

در جزیره مالدیو حتی حمل ونقل نیز بسیار شیک و منحصربه فرد می باشد. در این جزیره خبری از ماشین و موتور نیست و بیشتر فواصل را باید با قایق ها و هواپیماهای دریایی طی کرد.

در واقع مسافران می توانند برای ترانسفر از فرودگاه ماله به هتل خود و یا ترانسفر به سایر نقاط جزیره از این وسایل مجذوب نماینده استفاده نمایند.

هواپیماهای دریایی بسیار جالب طراحی شده و معمولاً مقدار های کوچک دارند. این هواپیماهای کوچک علاوه بر حمل ونقل مسافران، خود به عنوان یکی از جاذبه های تماشای مالدیو نیز شناخته می شوند.

پس اگر راهی جزیره مالدیو هستید یک بار هم شده سواری با هواپیماهای دریایی را امتحان کنید. تماشا منظره ها رؤیایی مالدیو در ارتفاعات تجربه ای خاص و فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد.

انواع تفریحات دریایی در مالدیو

در جواب این سؤال که چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟ وجود انواع تفریحات دریایی را می توان جوابی قانع نماینده به شمار آورد.

تفریحاتی که در نوع خود بی نظیر و هواداران آرامش و عاشقان ورزش های آبی چالش برانگیز را راضی نگاه می دارند.

قایق سواری با قایق های کف شیشه ای تفریحی ست که در مالدیو به دنیا آمد، غواصی در آب های شفاف در حالی که انواع موجودات دریایی منحصربه فرد را در کنار خود دارید، موج سواری، کایاک سواری، چتر سواری بر فراز دریا و حتی شنا نیز در جزیره مالدیو صفای دیگر دارد.

این جزیره تمامی تفریحات آبی را گرد هم آورده و بی اغراق می توان گفت برای میهمانان خود سنگ تمام گذاشته است.

آب و هوای عالی مالدیو در بیشتر فصل های سال

مالدیو را می توان مقصدی دانست که زمان و مکان نمی شناسد. آب و هوای این جزیره در بیشتر روزهای سال آفتابی و برای گشت وگذار مناسب هستند. به همین علت در جواب این سؤال که چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟ آب و هوای عالی را نیز می توان نام برد.

در واقع در سفر به مالدیو این شما هستید که زمان سفر را انتخاب می کنید نه فصل ها! فصل بهار در مالدیو مانند بیشتر نقاط جهان آب و هوایی تازه و عالی دارد. در واقع این جزیره در ماه اول بهار پر گردشگرترین روزهای خود را سپری می نماید.

تابستان های مالدیو دمای هوای در بیشترین حالت 31 درجه و در کمترین حالت 23 درجه سانتی گراد است؛ بنابراین این فصل را می توان فرصتی مناسب برای استفاده از تفریحات آبی دانست.

پاییز و زمستان نیز با موج های آرام آماده اند تا تعطیلاتی بی نظیر را برای گردشگران مالدیو رقم زنند.

تجربه یک استراحت مطلق در سواحل آرام

اگر در سفر در پی آرامش مطلق هستید مالدیو شما را به هدفتان می رساند. سواحل این جزیره موج هایی آرام و غروب های آفتاب عاشقانه و تماشایی دارند.

در بعضی از سواحل چترهای رنگی آفتابی محیطی سرشار از آرامش را به وجود آورده و میهمانان می توانند در حالی که از سرو یک نوشیدنی استوایی عالی لذت می برند تصویر آبی دریا را نیز روبروی خود داشته باشند.

قدم زدن بر روی شن های نرم، تصاویر ناب برای عکاسی و ثبت لحظه های عاشقانه، قایق سواری بر روی دریای آرام و … از مزایای اقامت در جزیره آرام مالدیو هستند.

بیشتر بخوانید …

مالدیو کجاست؟

برترین جاهای تماشای مالدیو

سفر به زیباترین سواحل مالدیو

معرفی هتل kurumba Maldives مالدیو

معرفی هتل 5 ستاره ROYAL ISLAND RESORT مالدیو

زیباترین جزایر مالدیو را می شناسید؟

افتخارات آژانس هواپیمایی وبلاگ حامد

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک

به "5 علت برای اینکه چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 علت برای اینکه چرا باید از مالدیو تماشا کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید