گشتی در هتل ها و اقامتگاه های ساحلی لاکچری از یونان تا مالدیو

به گزارش وبلاگ حامد، لاکچری ترین هتل های کوچک و اقامتگاه های ساحلی و ریزورت های محبوب سال 2021 میلادی را در این گزارش مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران مرور کردیم. اگر در عصر پسا کرونا به دنبال مقصد های گردشگری لوکس در 5 قاره دنیا هستید، این گفتار شمار را با سرنخ های جالبی آشنا می نماید. برای یافتن لاکچری ترین هتل ها و مقصد های گردشگری و خرید در سراسر دنیا، باید از هشتگ های مرتبط نیز یاری بگیرید تا از تجارب گردشگران قبلی بهره ببرید.

گشتی در هتل ها و اقامتگاه های ساحلی لاکچری از یونان تا مالدیو

اگر نظر و دیدگاهی دارید به وسیله بخش کامنت در انتهای گفتار با ما به اشتراک بگذارید.

با شاخ های اینستاگرام 2021 : از جنیفر تا رونالدو

چگونه مقصدهای توریستی لاکچری پیدا کنیم؟

از نیمه دوم سال 2021 میلادی که با تزریق واکسن ضد کرونا در سراسر جهان، شاهد کاهش شیوع و فراگیری ویروس کووید 19 خواهیم بود، جهان منتظر تعطیلات کریسمس 2022 میلادی خواهد شد و متاسفانه المیپک ژاپن بدون تماشاگر است و فرصت لاکچری گردی در یکی از کشورهای زیبای آسیا برای لاکچری گردهای عاشق هیجان، فراهم نیست.

(بیش از 8 میلیون عکس و ویدیو در معرفی لاکچری ترین ریزورت های شرق و غرب عالم در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده که راهنمای مجانی مصور عالی برای لاکچری گردهای ایرانی است)

برای پیدا کردن لاکچری ترین مقصدهای توریستی جهان از هشتگ: LUXURY و WORLDTRAVELER بهره ببرید تا از دید دوربین توریستان لاکچری گرد و اینفلوئنسرهای جهان توریستی و هیجان گردی، مقصدهای توریستی زیبا را در 5 فاره جهان بشناسید. هم چنین برای آشنایی با ریزیورت های گران قیمت جهان از هشتگ: RESORT یا RESORT2021 بهره ببرید.

گشتی در ریزورت های لاکچری 2021

هتل های لوکس با ریزورت متفاوت است. ریزورت ها مقصدهای اقامتی و توریستی ساحلی و جنگلی سوپر لوکس هستند که خدمات تفریحی فراوانی در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. فضای خیلی عظیم داشته و برای اسپا و ریلکس کردن استفاده می شوند. از ماساژ تا دوش های آبشاری تا صبحانه های شناور روی آب که روایت آن را در ادامه این گفتار لوکس تهران ارائه کردیم.

ریزورت ها معمولا به خصوص در یونان و مالدیو و اندونزی، خدمات آموزش غواصی، ماهی گیری، اسپا، باشگاه های تفریح های دریایی و کف پارتی و امثالهم را ارائه می دهند. ریزورت ها بر اساس مکانی که قرار گرفته اند، طبقه بندی می شوند. هتل ریزورت ها یعنی هتل در منطقه ریزورت قرار گرفته است. در ریزورت ها معمولا سینما و کافه و مراکز خرید هم وجود دارد.

در ادامه با شماری از آن ها آشنا می شویم.

(معماری خلاقانه و باشکوه هتل HARD ROCK DAVIE در فلوریدا ایالات متحده که یکی از لاکچری ترین مقصدهای توریستی دریایی این منطقه آمریکا محسوب می گردد)

(بالی اندونزی و لاکچری گردی ، فرصتی است که در اختیار رمانتیک گردهای پسا کرونا قرار گرفته است. منطقه جنگلی ریزورت KAYON را در تصویر بالا مشاهده می کنید)

(در این عکس، شاهد یکی از لاکچری ترین هتل های کوچک جهان در جزایر تورکس و کایکوس که هفتمین جزیره عظیم این منطقه محسوب می گردد)

هتل ها و ریزورت های لوکس جزایر تورکس و کایکوس سالانه پذیرای هزاران توریست از سراسر جهان هستند و مقصد عالی برای عکاسی دوران ماه عسل لاکچری گرد ها محسوب می گردد. هتل های جزایر TURKS & CAICOS در دریای کاراییب در جنوب شرق باهاما قرار گرفته است.

لاکچری گردی از آتن تا مالدیو

(ریزورت های لاکچری در مالدیو)

(اقامتگاه های لوکس چوبی با چشم انداز 360 درجه ای روی آب در منطقه SONEVA JANI درمالدیو را مشاهده میکنید که یکی از مقصدهای مورد علاقه لاکچری گردهای ایرانی در این کشور است که با پیاده روی های چوبی در بهشت استوایی کنار یکدیگر قرار گرفته اند)

از هتل های 5 ستاره در مالدیو، اقامتگاه دریایی زیبا LUX NORTH MALE ATOLL است که شما را به سفری رویایی در اقیانوس هندمی برد. مالدیو در جنوب غرب سریلانکا و هندوستان قرار گرفته است و ریزورت ها و هتل های 5 ستاره بسیاری دارد که آن را تبدیل به یکی از مقصدهای رویایی لاکچری گرد های رمانتیک برای ماه عسل ها خاطره انگیز کرده است. جهانی لاکچری گردهای مالدیو را در #MALDIVES دنبال کنید.

(غروبی باورنکردنی در مناطق ساحلی شهر آتن یونان)

جاهایی که به شما را با صبحانه های شناور روی آب، سورپرایز می نمایند.

رومانتیک ترین صبحانه ها را می توان در کنار اقامتگاه های لوکس مالدیو تست کرد که معمولا با آبمیوه های خنک تازه از میوه های جنگلی این کشور همراه می گردد.

(نورپردازی اقامتگاه های چوبی رویایی در کشور مالدیو که گزینه شماره 1 لاکچری گردهای جنوب شرق آسیا است)

اتن هم چنان با ریزورت های لوکس و خدمات ویژه ای که در اختیار لاکچری گردهای 2021 در عصر کرونا قرار داد، یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی برای رمانتیک گردهای 2021 محسوب می گردد. عکس بالا، اقامتگاه لوکس FOUR SEASON ASTIR PALACE HOTEL ATHENS را به نمایش می گذارد. بهشتی برای عاشقان فوتوشوت های خاطره انگیز پر لایک اینستاگرامی.

(اسپایی با معماری خلاق و دوست داشتنی در هتل PALMA DE MALLORCA در کشور اسپانیا که محبوب ریزورت گردهای 2021 و عاشقان توریستی سلامت در محیطی آرام و دل انگیز است)

اگر به دنبال بهترین مقصدهای اسپا گردی در جهان هستید، هشتگ: RESORTLIFE را از قلم نیاندازید.

(یکی از دیدنی ترین مقصدهای لاکچری گردی جنوب اروپا در ایتالیا است. عکس بالا مربوط به منطقه توریستی TENUTA CEST LA VIE , ISCHIA می باشد)

اقامتگاه زیبا فوق در یک کیلومتری ساحل CITARA قرار گرفته است. عکس زیر بخش هایی از این هتل کوچک را به نمایش می گذارد.

عکس زیر، شما را به یکی از دیدنی ترین ریزورت های جزایر بالی در اندونزی می برد که در وسط جنگل بامبو سرسبز، می توان تجربه شنا صبحگاهی را با صبحانه های خوشمزه، در اختیار داشت.

(تصویر ریزورت لاکچری در PADMA RESORT UBUD)

(تصویری زیبا از اقامتگاه ساحلی در منطقه DENPASAR بالی اندونزی که YOUNG VILLAS نام دارد)

برای اطلاع از رزرو اتاق های این مجموعه توریستی لوکس اندونزی به سایت PADMARESORTUBUD.COM مراجعه کنید.

(عکس بالا، مربوط به یکی دیگر از مقصدهای لاکچری گردی دریایی در منطقه CRETE است)

یونان همیشه مقصد جذابی برای توریستان مشکل پسند بوده و هست و می توانست فرصت های توریستی یونان 2021 را در #GREEKISLANDS دنبال کرد و از تجارب لاکچری گردهای آن مطلع شد. منطقه کرت، عظیم ترین و معروف ترین جزایر یونان است. هشتاد و هشمین جزیره عظیم جهان، کرت یونان است و پنجمین جزیره عظیم در منطقه مدیترانه به شمار می رود. گفته شده که اگر یک راه به سمت بهشت در اروپا باشد، کرت، دروازه این بهشت خواهد بود.

(پیاده روهای چوبی رویایی در ریزورت های جزیره کرت یونان)

با لوکس ترین هتل های جهان آشنا شویم

چند نکته برای ریزورت گردهای 2021

  • حتما بهترین ریزورت های قاره مورد نظر را از هشتگ هایی که در این گفتار لوکس تهران ارائه کردیم، پیدا کنید.
  • پیش از رزرو هتل و ریزورت مورد نظر خود، از نظرات جهانگردان تریپ ادوایزر (TRIP ADVISOR) بهره ببرید.
  • اگر انفرادی سفر می کنید و به دنبال همسفر هستید، از خدمات همسفریابی لونلی پلنت (LONELY PLANT) بهره ببرید.
  • اگر به دنبال سفر ارزان قیمت در مناطق لاکچری گردی و ساحلی معروف جهان هستید، از خدمات هاستل ها بهره ببرید.
  • فشن بلاگرها و توریسم بلاگر ها معمولا راهنمای خوبی برای توریستان دارند. از خدمات آن ها در اینستاگرام بهره ببرید.
  • معروف ترین ریزورت های جهان را در سایت های معروف توریستی و سبک زندگی مشاهده کنید.
  • اگر خواستار استخدام در ریزورت ها و هتل های لوکس جهان هستید، اطلاعات مدیران این مجموعه ها را در لینکدین که عظیم ترین شبکه اجتماعی متخصصان جهان است، پیدا کنید.
  • لاکچری ترین هتل های جهان و لاکچری ترین مقصدهای توریستی جهان و لاکچری ترین بوتیک هتل ها در آسیا و اروپا، معمولا در ماه هایی از سال که high season نیست، خدماتی با تخفیف ارائه می نمایند که همیشه این موضوع را برای یک سفر ارزان قیمت با تور در نظر داشته باشید.
  • سایت های هتل های لوکس و ریزورت ها را پیش از رزرواسیون نهایی، به دقت مطالعه و از نظرات مسافران قبلی بهره ببرید و صرفا به تصاویر ارائه شده، بسنده نکنید.

مخاطب گرامی

اگر تجربه سفر به مناطق مختلف جهان در سال های اخیر داشته و از فرصت های لاکچری گردی در هتل ها و پاساژ ها و رستوران ها و کافه و ریزورت های شرق و غرب جهان استفاده کردید، دیدگاه های خود را به وسیله بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

منبع: لوکس تهران

به "گشتی در هتل ها و اقامتگاه های ساحلی لاکچری از یونان تا مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشتی در هتل ها و اقامتگاه های ساحلی لاکچری از یونان تا مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید