مجذوب کننده ترین مکان های کیش برای شبگردی

به گزارش وبلاگ حامد، جزیره کیش، همان جایی است که عاشقان شب گردی در پی آن می گردند.

مجذوب کننده ترین مکان های کیش برای شبگردی

وقتی صحبت از مقاصد گردشگری ایران به میان می آید، افراد به جزیره کیش اشاره می نمایند. سرگرمی ها و جاذبه های تماشای زیادی در کیش همچون پارک ها، کشتی های سرگرمیی و جنگ های شبانه و… به چشم می خورند که گزینه مناسبی برای شب گردی به حساب می آیند. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا سرگرمیات شبانه در کیش را بهتر بشناسید.

پارک های کیش برای قدم زدن در شب

پارک های متعددی در جزیره کیش به چشم می خورند. هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. کافی است یک روز را در آن سپری کنید و خاطراتی به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

شهربازی هایلند کیش

این شهربازی در پارک شهر واقع شده و انواع دستگاه های بازی در این شهربازی موجود است. از این رو، شهربازی هایلند گزینه خوبی برای سرگرمیات شبانه در کیش و همه گروه های سنی به شمار میرود.

پارک دلفین کیش

از مهم ترین سرگرمیات شبانه در کیش می توان به پارک دلفین اشاره نمود. در پارک دلفین، شاهد نمایشی جالب و حیرت انگیز از دلفین های آموزش دیده خواهید بود. جدای از این مورد، شما در پارک دلفین کیش می توانید از باغ وحش و باغ پرندگان تماشا کنید و نهایت استفاده را ببرید.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

از سری پارک های ساحلی زیبای جزیره کیش می توان به پارک ساحلی مرد ماهیگیر اشاره نمود. بارزترین ویژگی این پارک ساحلی، داشتن مجسمه مرد ماهیگیر است. مجسمه دوازده متری مرد ماهیگیر، نشان از ماهیگیری دارد که تور خود را به طرف دریا پرتاب می نماید.

پارک سرگرمیی میرمهنا

در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش، پارکی تحت عنوان میرمهنا به چشم می خورد. شما در این پارک می توانید از اسکله سرگرمیی میرمهنا تماشا کنید. در گذشته فردی به نام میرمهنا در زمان زندیه پیروز به بیرون انداختن متجاوزان هلندی از آب های خلیج فارس شد. به همین دلیل است که از این پارک، تحت عنوان پارک سرگرمیی میرمهنا یاد می شود که یکی از سرگرمیات شبانه در کیش است.

پارک ساحلی مرجان

در بخش شرقی این جزیره در نزدیکی بازار مرجان، پارکی ساحلی به نام مرجان دیده می شود. محیط زیبای اطراف این پارک، آلاچیق های متعدد و اسکله بتنی مرجان، زیبایی پارک ساحلی مرجان را دو برابر نموده است. غروب آفتاب در این پارک ساحلی بسیار تماشای بوده و بی شک محو تماشای آن خواهید شد.

مراکز خرید کیش

روزهای کیش معمولا هوا گرم است و به همین دلیل افراد ترجیح می دهند در هوای خنک شب به بازارگردی بپردازند. مراکز خرید لوکسی در کیش وجود دارد. مراکز خرید مقرون به صرفه قیمت نیز در کیش وجود دارد که گردشگران زیادی از آن ها تماشا می نمایند.

اسکله سرگرمیی کیش

یکی از شلوغ ترین جاهای جزیره و سرگرمیات شبانه در کیش، اسکله سرگرمیی کیش بوده و در این مکان، سرگرمی های آبی جالبی همچون قایق سواری با قایق شیشه ای و پدالی، غواصی، جت اسکی و فلای بُرد برای افراد در نظر گرفته شده است.

گذر هنرمندان کیش

ساخت گذر هنرمندان کیش به سال 1378 برمی شود. شما در این مجموعه شاهد تندیس مشاهیر بزرگ ایران زمین خواهید بود. همین مورد سبب معروفیت و محبوبیت این مجموعه شده است. افراد زیادی به هنگام گذر از این محل به تماشای تندیس ها مشغول می شوند.

شهر زیرزمینی کاریز

قدمت شهر زیرزمینی کاریز به نزدیک 2500 سال می رسد. عمق این شهر زیرزمینی به 16 متر می رسد. کافی است نگاهی به سقف کاریز بیندازید تا از تماشا صدف ها و مرجان ها به وجد بیایید. برای تماشا جاذبه های بیشتر از گردشگری تنها کشوری که مذهب در آن اجباری نیست را بخوانید.

کشتی یونانی یکی از سرگرمیات شبانه در کیش

در مرداد سال 1345 افراد شاهد به گل نشستن کشتی یونانی بوده اند. اگرچه که آنالیز های زیادی انجام گرفت اما افراد متوجه دلیل اصلی آن نشدند. در آن موقع این کشتی به یونانی ها تعلق داشت، به همین دلیل، به آن کشتی یونانی گفته می شود .

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری دشت سوسن در ایذه، بهشت تماشای خوزستان را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "مجذوب کننده ترین مکان های کیش برای شبگردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین مکان های کیش برای شبگردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید