پورشه کاین کوپه 796 اسب بخاری شد

به گزارش وبلاگ حامد، منهارت پرفورمنس تیونر برجسته آلمانی در یکی از جدیدترین پروژه های خود سراغ پورشه کاین کوپه توربو رفته تا خودروی CRT 800 را معرفی کند.

پورشه کاین کوپه 796 اسب بخاری شد

منهارت پرفورمنس CRT 800 از پورشه کاین کوپه توربو الهام گرفته شده است که خروجی آن را به 796 اسب بخار و 1090 نیوتن متر می رساند. این یک ارتقای از 541 اسب بخار و 770 نیوتن متر گشتاور است.

در راه دستیابی به این موفقیت فنی، مهندسان منهارت از توربوها و اینترکولر نو بهره برده اند. بعلاوه نرم افزار ECU هم به روزرسانی شده تا هماهنگی لازم بین قطعات بخش های مرتبط ایجاد گردد.

منهارت یک سیستم اگزوز با دریچه ای برای تغییر صدا و خروجی های دایره ای به قطر 3.94 اینچ تعبیه می نماید. خریدار می تواند پوشش سرامیکی یا کربنی اطراف آنها را انتخاب کند.

سیستم تعلیق هم به روز رسانی شده و ارتفاع کلی خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد 35 میلی متر به سطح زمین نزدیک تر شده است. تعلیق بادی کیفیت سواری در سرعت های بالا را به مقدار چشمگیری ارتقا داده است.

برای این کاین کوپه توربو، منهارت بدنه را مشکی با نوار های طلایی روی کاپوت و کناره های بدنه می پوشاند. رنگ این فلز گرانبها هم به صورت برجسته در نمای جلو، پره های چرخ، کالیپر های ترمز و دیفیوزر عقب نمایان می گردد.

به زودی منهارت بعلاوه اسپویلر فیبر کربنی خود در جلو و دیفیوزر عقب را برای کاین کوپه توربو ارائه خواهد نمود. اگرچه آنها در این وسیله نقلیه نیستند.

بر روی رینگ های 22 اینچی 10 پره سوار می گردد؛ عرض آنها 10.5 اینچ در جلو و 11.5 اینچ در پشت است. نسخه دیگر این خودرو توربو GT است که با موتور 4 لیتری توئین توربو V8 ارائه می گردد که می تواند 631 اسب بخار قدرت و 849 نیوتن متر گشتاور فراوری کند.

موتور اجزای نوی را برای میل لنگ، پیستون ها، شاتون ها و زنجیره زمان دریافت می نماید؛ یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک اصلاح شده تعویض سریع تری را انجام می دهد.

توربو GT دارای سیستم تعلیق بادی است که 0.7 اینچ کمتر از نسخه دیگر است. بعلاوه بسته به حالت انتخابی، سیستم تا 15 درصد سفت تر است. این خودرو روی چرخ های 22 اینچی سوار می گردد که در جلو 1 اینچ پهن تر هستند. ترمز های کامپوزیت سرامیکی استاندارد هستند.

نوترین آگهی های خودرو پورشه

علاوه بر موارد ذکر شده، داون پایپ هایی با مبدل های کاتالیزوری 200 سلولی و لوله های جایگزین OPF-Delete ارائه می دهد. بااین حال، این قطعات تأییدیه TÜV مؤسسه آلمانی را ندارد و جالب است بدانید کاین با تیونینگ منهارت در خود آلمان در دسترس نیست و این شرکت فقط می تواند این خودرو را به مشتریان صادر کند!

منهارت پرفورمنس مجموعه ای است با 30 سال سابقه که به طور تخصصی به تیونینگ خودروهای آلمانی به ویژه بی ام و مشغول است. یکی از روش های جالب گروه منهارت علاوه بر تغییرات ظاهری، جایگزینی موتور محصولاتی مانند ایی 30، ایی 46 یا ایی 90 ام 3 با موتور محصولات بسیار بزرگ تر مانند پیشرانه 5 لیتری 10 سیلندر ایی 60 ام 5 است. خوب طبیعتاً چنین تغییری در بخش موتور نیازمند به روز رسانی شاسی، تغییرات در سیستم ترمز، تعلیق و اگزوز خواهد بود و این جادوی مهندسان گروه تخصصی منهارت در ووپرتال آلمان است. رنگ طلایی به عنوان المان ثابت منهارت در بخش های مختلف پروژه های این کمپانی مشاهده می گردد.

خرید و فروش و قیمت پورشه

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ حامد بخوانید

نوترین آگهی های خودرو پورشه
منبع: دیوار

به "پورشه کاین کوپه 796 اسب بخاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه کاین کوپه 796 اسب بخاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید