کسب و کار

گران ترین موتورسیکلت های بازار را بشناسید

گران ترین موتورسیکلت های بازار کشور قیمت هایی فراتر از تصور دارند. در این گزارش هفت موتورسیکلت گران قیمت ایران به همراه مشخصات فنی معرفی می شوند.

29 بهمن 1402

پخته خواری ناشران را بشناسید، بیشترین ناشرانی که ترجمه تکراری از شازده کوچولو ارائه دادند، این ناشران متقلب اند؟

برای کتابخوان های حرفه ای وقتی کتابی را از قفسه کتابفروشی برمی دارند، در کنار نام نویسنده، اولویت مهم دیگر نام مترجم است؛ چراکه در پیوندی ظریف و دقیق مترجم واسطه انتقال گوهر اندیشه نویسنده است و کمترین خللی در این میان به معنای گسست مخاطب از جانمایه...

11 شهریور 1402

باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد

به گزارش خبرنگاران، عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم افتتاحیه نخستین دوره نمایشگاه آبادیران، گفت: یکی از نقاط هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محرومیت زدایی است. نقاط محروم در اثر بی توجهی به ظرفیت ها و نیروی انسانی مستعد...

25 خرداد 1402

انتخاب یک هدیه سازمانی خوب برای مناسب ها

در مناسبت های مختلف، سازمان ها و شرکت ها برای کارمندان و کارکنان خود هدیه سازمانی در نظر می گیرند و این کار باعث نشان دادن احترام و اهمیت آن ها نسبت به کارکنان می گردد.

31 اردیبهشت 1402

این 8 ماده غذایی را قبل از پختن نشویید

تخم مرغ را قبل از گذاشتن در یخچال نشویید، زیرا ماده ای روی پوست تخم مرغ وجود دارد که از انتشار باکتری جلوگیری می نماید. با شستن تخم مرغ این ماده از بین می رود.

16 اسفند 1401

20 نکته طلایی جهت پیشگیری از ضررهای میلیونی در تورهای نوروزی

یکی از خدمات دفاتر مسافرتی ارائه مشاوره در زمینه سفر است؛ سفرهای خارجی به دلایل متعددی از قوانین،شرایط و ممنوعیت هایی برخوردار است. هرچه قدر هم یک فرد کثیرالسفرتر باشد بازهم نیازمند توضیحات خاص است؛گاهی نداشتن اطلاعات کافی و ارائه ندادن مشاوره های...

13 اسفند 1401

جورج میلر؛ کارگردان مشهور سینما درگذشت

جورج تی. میلر در سال 1943 در اسکاتلند به جهان آمد و در چهار سالگی به استرالیا مهاجرت کرد. سیگرید تورنتون بازیگر نامزد جایزه امی که در پنج ساخته از جمله مینی سریال آخرین یاغی با این کارگردان همکاری نموده بود، با انتشار تصویری از میلر در اوایل دهه 1980 میلادی...

30 بهمن 1401

لپ تاپ های سری گلکسی بوک 3 سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ دقایقی قبل و در جریان اولین رویداد آنپکد سال 2023 خود، علاوه بر سری گوشی های پرچم دار گلکسی S23، از نسل نو لپ تاپ های سری گلکسی بوک 3 با قابلیت های بسیار پیشرفته و مجذوب کننده به طور رسمی رونمایی کرد. اعضای سری گلکسی بوک 3 سامسونگ متشکل از 3 لپ تاپ گلکسی...

16 بهمن 1401

انتقاد شدید اسطوره فوتبال عربستان از رونالدو ، باید رختکن تیم را حفظ نمایند!

بازیکن سال های گذشته النصر اعتقاد دارد که خرید مهاجم پیشین منچستریونایتد از لحاظ فنی به سود زردهای مرکز عربستان نخواهد بود.

10 بهمن 1401

عکس ، سوزوکی جیمنی 5 در معرفی گردید؛ تجربه آفرود با 630 میلیون تومان

دیجیاتو نوشت: سال ها بود که شایعاتی مبنی بر فراوری نسخه 5 در از شاسی بلند ژاپنی سوزوکی جیمنی به گوش می رسید.

6 بهمن 1401

در حاشیه تحریم هوآوی به وسیله گوگل: تحریم، راهکاری که در دنیای تکنولوژی به ضد خود تبدیل می گردد!

در خبرها آمده بود که گوگل برای هوآوی در ارتباط با سیستم عامل آندروید از این پس محدودیت هایی قائل می گردد که این محدودیت ها شامل دسترسی به فایل های به روزرسانی سیستم عامل و مجوزهای دسترسی به اپلیکیشن های گوگل می گردد. این محدودیت ها شاید در نگاه اول برای...

17 دی 1401

عکس ، قیمت عجیب و غریب و باورنکردنی برای دمپایی های کهنه استیو جابز !

همشهری آنلاین نوشت:صندل های قدیمی یک اعجوبه با پیشنهاد احتمالی بین 60 تا 80 هزار دلار به حراج گذاشته می گردد!

20 آبان 1401

بهره وری نیروی کار استان بوشهر 5 برابر کشور

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر گفت: بهره وری کل نیروی کار استان برابر با هزار و 547 میلیون ریال و حدود پنج برابر کشور است.

27 مهر 1401

برنی سندرز خواستار توقف ارسال سلاح به عربستان شد

سناتور ارشد آمریکایی از دولت این کشور خواست تا ارسال سلاح به عربستان سعودی را متوقف کند.

25 مهر 1401

احضار سفیر دانمارک به وزارت امور خارجه

در پی حمله روز جاری یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، سفیر این کشور به وزارت امور خارجه احضار شد.

16 مهر 1401

خط فراوری دستگاه سیلاژ یونجه با حضور وزیر کشور افتتاح شد

خط فراوری دستگاه سیلاژ یونجه که یاری شایانی به نگهداری این محصول و تقویت دامداران خواهد نمود، با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

7 مهر 1401

همکاری خبرنگاران با مؤسسه خزنده شناسان پارس در طرح حفاظت از سمندر امپراطور

خبرنگاران به منظور حمایت از حیات وحش از سال گذشته با مؤسسه خزنده شناسان پارس در طرح حفاظت از سمندر امپراطور همکاری می نماید تا گامی برای جلوگیری از انقراض اینگونه ارزشمند برداشته گردد.

21 شهریور 1401

علت معرفی زودتر از انتظار آیفون 14 فاش شد

دو روز قبل خبرگزاری بلومبرگ گفت که گوشی های سری آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور رسما معرفی می شوند. در همین رابطه، مینگ-چی کو،تحلیلگر مشهور محصولات اپل، دلایل احتمالی معرفی زودتر از حد انتظار این گوشی ها را مطرح نموده است.

28 مرداد 1401

کشنده پیلسان آنالیز شد؛ چقدر ارزش خرید دارد؟

کشنده پیلسان با موتور و گیربکس ارتقا یافته قرار است وارد بازار گردد. این کشنده تحت لیسانس شرکت مان چه مشخصات ظاهری و فنی دارد و آیا گزینه مناسبی برای خرید است؟

21 مرداد 1401

شیوه قرعه کشی بعضی از محصولات سایپا حذف خواهد شد

مدتی است که شرایط بازار خودرو و بعلاوه فروش محصولات به وسیله خودروسازان دستخوش تغییراتی شده است.

8 مرداد 1401
تعداد: (124)