بازی شبیه ساز زندگی Harvestella برای سوییچ و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ حامد، کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی از بازی شبیه ساز زندگی و نقش آفرینی هاروستلا (Harvestella) برای نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی شبیه ساز زندگی Harvestella برای سوییچ و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

در دنیای رنگارنگ این بازی، بازیکنان از محصولات خود مراقبت می نمایند، با مردم شهر دوست می شوند، بر تهدیدها غلبه نموده و منشاء دنیا و حقیقت پشت فاجعه ای که در آن اتفاق افتاده را در طول راستا کشف می نمایند. داستان بازی در سیاره ای اتفاق می افتد که در آن چهار کریستال غول پیکر وجود دارند که به عنوان نور های دریا شناخته می شوند. نور دریا بر فصول حاکم است و زندگی موجودات مختلف به آن ها وابسته است. با این حال با غافل شدن همه، کریستال ها شروع به انجام رفتارهای غیر عادی می نمایند. با تغییر فصول، رویداد Quietus یا همان فصل مرگ در فاصله بین آن ها شروع به ظاهر شدن می نماید.

کریستال ها نور عجیبی از خود ساطع می نمایند که زندگی موجودات زنده را تهدید می نماید. محصولات کشاورزی پژمرده می شوند و مردم حتی نمی توانند از خانه خود بیرون بیایند. مشکل اینجاست که مدت زمان این رویداد در هر سال بیشتر می گردد. در خلال یکی از همین رویدادهای خطرناک، شخصیت اصلی داستان به دهکده ای منزوی راه پیدا می نماید و پس از دیدار با یک دختر خاص، ماجراجویی خود را شروع می نماید. نام او آریا و در حال تحقیق در خصوص اسرار Quietus است. بنابراین، قهرمان داستان ما و آریا در راستای پی بردن به حقیقت دنیا، سفری را شروع می نمایند.

بازیکنان می توانند شهرهای مختلف و سیاه چال های دنیا بازی را کاوش نمایند. از شهر نمیا، جایی که شکوفه های گیلاس در تمام طول سال شکوفا می شوند، گرفته تا مرکز مقدس آرژن که پوشیده از برف است، برای اینکه بازیکنان چهار کریستال غول پیکر حاکم بر فصل ها برسند، باید از راستا های زیبا و در عین حال ناهموار عبور نمایند. جالب است بدانید که با بدست آوردن یک زیردریایی حتی می توانید در اعماق اقیانوس ها به جست و جو بپردازید.

از طرفی سبزیجات، غلات و میوه ها را می توان در مزارع پرورش داد و با پول معامله کرد یا به عنوان منابع برای ساخت آیتم های مختلف استفاده کرد. آن ها بعلاوه می توانند برای پخت و پز استفاده شوند و از نتیجه آن می توان برای بهبود سلامتی و دیگر توانایی ها به صورت موقت استفاده کرد که در هنگام ماجراجویی در دنیای بازی بسیار مفید خواهند بود. این محصولات در هر فصل تغییر می نمایند. بعلاوه هنگامی که در خانه خود هستید می توانید از حیوانات خانگی خود مراقبت کنید که به مراتب پاداش های خاص خود را به همراه خواهد داشت. به طور کلی شما آزاد هستید که هر طور که می خواهید فعالیت های روزانه انجام دهید، با دیگران معاشرت کنید یا به ماجراجویی بپردازید.

در این میان بازیکنان با دوستان جدیدی مانند شریکا (Shrika)، یک مبلغ مذهبی که کریستال ها را ستایش می نماید، هاینا (Heine)، یک مکانیک مجذوب کننده، آسیل (Asyl) و آریا (Aria)، دختر مرموزی که می گویند از آینده آمده است، آشنا خواهند شد. در ادامه با رویارویی با مسائل و شیوه های مختلف زندگی آن ها، درک بهتری از آن ها بدست خواهید آورد.

بعلاوه در بازی کلاس های مختلفی وجود دارد که با عنوان شغل یا جاب (Job) شناخته می شوند. این کلاس ها شامل مبارز (Fighter) که بر مهارت های خود در شمشیرزنی سریع تکیه می نماید، Shadow Walker که با دو شمشیر خود ضربات مهلکی را وارد می نماید و Mage که بر حملات از راه دور با جادو تمرکز دارد، خواهند بود.

بازی Harvestella در 4 نوامبر 2022 (13 آبان 1401) برای نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی شبیه ساز زندگی Harvestella برای سوییچ و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی شبیه ساز زندگی Harvestella برای سوییچ و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید