ثبت 3 مورد جدید آلودگی کرونا در بلاروس؛ 4 نفر در صربستان کرونایی شدند

به گزارش وبلاگ حامد، در بلاروس با ثبت 3 مورد جدید، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این کشور به 9 نفر رسید و در منطقه بالکان نیز بعد از مقدونیه، کرواسی و اسلوونی، در صربستان هم چهار مورد آلودگی به ویروس کرونا کشف شده است.

ثبت 3 مورد جدید آلودگی کرونا در بلاروس؛ 4 نفر در صربستان کرونایی شدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ حامد به نقل از خبرگزاری نووستی، وزارت بهداشت بلاروس امروز ، سه شنبه، گزارش داد که آزمایشات سه بیمار دیگر برای آلودگی به ویروس کرونا مثبت بوده است.

بر اساس این اطلاعات ، به طور کلی ، تعداد موارد تایید شده از این بیماری در جمهوری بلاروس به 9 نفر افزایش یافته است.

در بیانیه وزارت بهداشت بلاروس یادآوری شده است: سه مورد بیمار جدید عفونت ویروس کرونا، افرادی هستند که از ایتالیا به کشور بازگشته ا ند که نتایج آزمایشات مربوط به کرونا ویروس آنها دیگر تأیید شده است. این شهروندان بلاروسی در حال حاضر در موسسات پزشکی شده و خطر گسترش عفونت از آنها به حداقل رسیده است.

دانشجوی ایرانی مبتلا به کرونا در بلاروس، در حال بهبود است

در این گزارش همچنین آمده است که تعداد افرادی که به خاطر عفونت ویروس کرونا در بلاروس درمان شده اند، به سه نفر افزایش یافته است. دانشجوی ایرانی (که نخستین فرد مبتلا در بلاروس بود) سومین نتیجه آزمایش منفی را دریافت نموده است. دو بیمار بعدی که با وی در تماس نزدیک بودند، نیز نتایج آزمایش منفی دریافت نموده اند. و این هفته پس از اتمام اقدامات آزمایشگاهی و کنترل بالینی، هر سه بیمار از بیمارستان مرخص خواهند شد.

شرایط سایر بیمارانی که ویروس کرونا در آنها تشخیص داده شده ، رضایت بخش است.

آلودگی به ویروس کرونا به منطقه بالکان و صربستان هم رسیده است

در خبر دیگر این خبرگزاری آمده است، دو مورد جدید از عفونت ویروس کرونا در جمهوری صربستان به ثبت رسید که بدین ترتیب، تعداد کل آلودگی در این کشور به چهار مورد رسیده است.

وزارت بهداشت جمهوری صربستان روز سه شنبه گزارش داد که پنج نفر به خاطر آلودگی به این ویروس سه شنبه شب مورد آزمایش نهاده شدند که تشخیص این بیماری در دو نفر آنها مورد تأیید نهاده شد.

وزارت بهداشت صربستان، روز دوشنبه از نخستین مورد آلودگی - یک شهروند چینی که در این کشور کار می نماید، اطلاع داد. مورد دیگر در شمال کشور به ثبت رسیده که بیمار هنگام سفر به بوداپست، به این بیماری آلوده شد.

پیش از این آلودگی به ویروس کرونا در چند کشور دیگر منطقه بالکان ، از جمله مقدونیه شمالی، کرواسی و اسلوونی نیز کشف شد.

در خبر دیگری در این رابطه، وزارت بهداشت قزاقستان نیز امروز بیان کرد، در پی افزایش آلودگی به ویروس کرونا در کشورهای اتحادیه اروپا و و در وهله نخست در ایتالیا، این کشور برای مقابله با شیوع این بیماری، ورود تمامی شهروندان خارجی از ایتالیا به این جمهوری، به جز شهروندان قزاق، را ممنوع نموده است.

سازمان بهداشت دنیای روز دوشنبه بیان کرد که تعداد کل موارد آلوده به عفونت با ویروس جدید کرونا در سراسر دنیا از 109 هزار نفر گذشته است و بیش از 3800 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ثبت 3 مورد جدید آلودگی کرونا در بلاروس؛ 4 نفر در صربستان کرونایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 3 مورد جدید آلودگی کرونا در بلاروس؛ 4 نفر در صربستان کرونایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید