کاهش 62درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ حامد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: تردد خودروها در محورهای مختلف استان از اول تا چهارم فروردین ماه سال جاری 62 درصد کاهش داشته است.

کاهش 62درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ حامد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر تأکید کرد: بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و اطلاعات به دست آمده از 82 دستگاه، تردد شمار آنلاین در محورهای مختلف در سطح استان از اول تا چهارم فروردین سال 1399، تردد بیش از 296 هزار و 300 خودرو را نشان می دهد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 62 درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: طبق هماهنگی اجرا شده، از امروز سه شنبه 5 فروردین، محدودیت شدید تردد در مبادی ورودی و خروجی سه استان شمال غربی کشور اعمال می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: امن ترین مکان برای روزهای اوج شیوع بیماری کرونا منزل است، از تمامی هم وطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری و حضور در اماکن عمومی خودداری کرده و با قطع زنجیره انتقال این بیماری یاریگر مدافعان سلامت کشور باشیم.

منبع: میراث آریا

به "کاهش 62درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 62درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید