ویزیت مستمر درختان و درمان آفات و بیماری ها

به گزارش وبلاگ حامد، مسئولان شهرداری منطقه 17 در بازدید میدانی از بوستان ها، شرایط درختان و فضای سبز منطقه را مورد ارزیابی کارشناسی قرار دادند.

ویزیت مستمر درختان و درمان آفات و بیماری ها

به گزارش وبلاگ حامد، رضا شنگی شهردار منطقه17 با همراهی ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست، جلال دوزنده شهردار ناحیه یک و کارشناسان اداره فضای سبز این منطقه از برخی بوستان های ناحیه یک از جمله گلناز، ابوذر و شهید ناظری با هدف بررسی و ارزیابی و رفع مسائل و نظارت بر اقدامات اجرا شده در حوزه نگهداشت فضای سبز و گونه های گیاهی بازدید کردند.

شهردار منطقه 17 در بازدید از بوستان های ناحیه یک بر لزوم اجرای دستورالعمل های ویژه به منظور نگهداشت بهتر درختان و فضای سبز تاکید کرد. در این بازدید کارشناسان اداره فضای سبز در زمینه کارهای اجرا شده درباره نگهداشت اصولی و علمی فضای سبز و درختان و درختچه های موجود در فضای سبز، چگونگی مبارزه با آفات و بیماری های گونه های گیاهی توضیحاتی را به شهردار منطقه17 ارائه دادند.

شنگی پس از شنیدن گزارش ها و نکات مربوط به نگهداشت فضای سبز، درختان و درختچه ها، بر اجرای دقیق دستورالعمل های لازم در حفظ و نگهداشت هر چه بهتر فضای سبز و گونه های گیاهی موجود در بوستان ها نکاتی را یادآوری کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ویزیت مستمر درختان و درمان آفات و بیماری ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویزیت مستمر درختان و درمان آفات و بیماری ها" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزیت مستمر درختان و درمان آفات و بیماری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید