وتوی تصمیم سازمان لیگ از سوی وزارت ورزش، کرونا فروردین را از فوتبال ایران گرفت

به گزارش وبلاگ حامد، بنابر تصمیم سازمان لیگ قرار بر این بود که پس از وقفه ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، رقابت های لیگ برتر مجددا از 14 فروردین 99 شروع گردد، تصمیمی که بر اساس مصوبه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش قابلیت اجرا ندارد.

وتوی تصمیم سازمان لیگ از سوی وزارت ورزش، کرونا فروردین را از فوتبال ایران گرفت

به گزارش وبلاگ حامد، در حالی که ظهر دیروز(چهارشنبه) برنامه هفته بیست و دوم تا بیست و چهارم و یک مسابقه معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 99-98 اعلام و معین شد که این رقابت ها با انجام یک ملاقات معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در 14 فروردین سال آینده مجددا کلید می خورد، اما چند ساعت بعد از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد که بنابر تصمیم ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست وزیر ورزش، تمامی رقابت های ورزشی تا خاتمه فروردین 99 تعطیل است.

سازمان لیگ گفت: ادامه لیگ برتر از 14 فروردین

روز گذشته سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برنامه هفته بیست و دوم تا بیست و چهارم و یک مسابقه معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 99-98 را گفت. بر این اساس قرار بر این بود که پنجشنبه 14 فروردین سال آینده، ملاقات تیم های فوتبال فولادخوزستان و استقلال تهران به عنوان ملاقات معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در استادیوم شهداء فولاد اهواز برگزار گردد.

همچنین اعلام شد که هفته بیست و دوم لیگ برتر در تاریخ های 15، 16 و 18 فروردین، هفته بیست و سوم لیگ برتر در روزهای 21 و 22 فروردین و هفته 24 لیگ برتر فوتبال ایران نیز 26 و 27 فروردین ماه برگزار گردد.

جدیدترین مصوبات وزارت ورزش؛ فعلا تعطیلی تا خاتمه فروردین 99

در جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که روز گذشته برگزار گردید، پس از آنالیز و شنیدن نظرهای کارشناسان و مدیران ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مصوب شد تمام مسابقات و لیگ های مختلف ورزشی تمامی رشته ها در سطح لیگ برتر، لیگ های دسته اول، دو و سه تمام فعلا تا خاتمه فروردین لغو گردد.

همچنین مقرر شد تمام باشگاه های ورزشی خصوصی نیز تا 15 فروردین ماه تعطیل باشند و بر اساس این اطلاعیه، پس از تاریخ های اعلام شده و به دنبال آنالیز شرایط روز و شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور، تصمیمات مقتضی اعلام خواهد شد.

لغو ملاقاتهای اعلامی از سوی سازمان لیگ در فروردین ماه

بنابراین رقابت های اعلامی از سوی سازمان لیگ که مربوط به یک ملاقات معوقه از هفته 17 و تمامی ملاقاتهای هفته 22، 23 و 24 لیگ برتر فوتبال ایران که طبق اعلام سازمان لیگ قرار بود تا خاتمه فروردین سال آینده برگزار گردد، لغو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وتوی تصمیم سازمان لیگ از سوی وزارت ورزش، کرونا فروردین را از فوتبال ایران گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وتوی تصمیم سازمان لیگ از سوی وزارت ورزش، کرونا فروردین را از فوتبال ایران گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید