سازمان لیگ زیر بار لغو بازی های لیگ برتر نرفت

به گزارش وبلاگ حامد، سازمان لیگ در بیانیه ای اظهار داشت مطابق پروتکل بهداشتی اعلام شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی فقط بازی های تیم هایی لغو می گردد که بیش از 25 درصد اعضای تیم به کرونا مبتلا شوند.

سازمان لیگ زیر بار لغو بازی های لیگ برتر نرفت

به گزارش وبلاگ حامد از ایسنا، در پی ابتلای بازیکنان و بعضی از عوامل تیم های استقلال و فولاد به ویروس کرونا، دو تیم به صورت رسمی خواهان لغو بازی هایشان در هفته بیست و پنجم شدند. در همین زمینه، سازمان لیگ در بیانیه ای بیان کرد: باتوجه به لزوم تبعیت از مصوبات ستاد ملی مقابله کرونا که طی نامه شماره 4098 مورخ 99/04/02 معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده است. مسابقات فوتبال کشور با مجوز این ستاد برگزار شده است. همچنین مسابقات فوتبال طبق مصوبه ابلاغی تا مرز ابتلا 25 درصد کادر و بازیکنان شاغل به ویروس کرونا در باشگاه ها استمرار خواهد داشت.

ضمن اینکه بخش پزشکی فوتبال علاوه بر پیگیری اظهارات بازیکنان و باشگاه ها در مورد تست کرونا، حسب مورد بازیکنان و عوامل تیم را برای انجام تست تکمیلی به مراکز معتمد مورد نظر اعزام کرده و در صورت اظهار خلاف واقع توسط بازیکن و باشگاه و اثبات تخلف باشگاه و شخص مربوطه از ثبت قرارداد و ادامه فعالیت به دلیل تخلف محروم خواهند شد.

بدیهی است سازمان لیگ فوتبال ایران تابع سیاست های کلان ستاد مبارزه با کرونا بوده و مصوبات مرتبط با ویروس کرونا را پیگیری و اجرا خواهد نمود.

پیش از این رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بیان کرد تعداد مبتلایان استقلال کمتر از 25 درصد است و باشگاه فولاد هم مدارک پزشکی خود را ارسال نکرده است. این در حالی است که استقلالی ها دقایقی قبل فرودگاه را ترک کردند و حاضر به پرواز به سمت شهرستان جم برای ملاقات با پارس جنوبی نشدند.

منبع: جام جم آنلاین

به "سازمان لیگ زیر بار لغو بازی های لیگ برتر نرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ زیر بار لغو بازی های لیگ برتر نرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید