جزئیات قرارداد محمد نادری با استقلال فاش شد

به گزارش وبلاگ حامد، ناصر فریادشیران روز پنجشنبه با انتقاد از مهدی عبدیان عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: اگر اشتباه نکنم چند سال پیش عبدیان در زمان علیرضا منصوریان یا صادق ورمزیار عضو هیات امنای آموزشگاه باشگاه استقلال بود و یک سمت کاملا معمولی در باشگاه استقلال داشت.

جزئیات قرارداد محمد نادری با استقلال فاش شد

وی مدعی شد: متاسفانه عبدیان سال گذشته به جای اینکه با محمدنادری در باشگاه استقلال قرارداد همکاری امضا نمایند در کارخانه پلاستیک سازی خود در استان قزوین این کار را انجام داد.

فریادشیران گفت: مهدی عبدیان خاطرنشان کرد مبلغ رضایت نامه محمد نادری را پرداخت می نماید و گفت پولی که باید برای مجوز حضور بازیکن اسبق پرسپولیس در استقلال پرداخت کنیم 200 هزار یورو است در حالیکه رقم واقعی رضایت نامه نادری 50 هزار یورو بود. پرسش من از ایشان این است که چرا باشگاه استقلال را 150 هزار یورو متضرر کرد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال توضیح داد: شما وعده های تو خالی به نادری دادید، این بازیکن که از نظر فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار داشت به واسطه وعده های عملی نشده شخص شما از استقلال رفت وگرنه دوست داشت همچنان به بازی در این تیم ادامه بدهد. موضوع بعدی این است که چرا با طرفداران اسقلال رو راست نیستید. قرارداد نادری با باشگاه استقلال که به وسیله شما به امضا رسید یک ساله بود نه سه ساله و اسناد آن را منتشر می کنم تا طرفداران متوجه شوند چه افرادی واقعیت ها را از آن ها پنهان می نمایند.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه به اسم مدیر آموزشگاه باشگاه استقلال حضور داشتم، اختلافاتی با هیات مدیره به وجود آمد و استعفا دادم. ایشان به من زنگ زد و دو ساعت از احمد مددی بدگویی کرد و می خواست من در جبهه آن ها قرار بگیرم. شما رضایت نامه 50 هزار دلاری را به عدد 200 هزار دلار رساندید و باشگاه را متضرر کردید و حالا در آستانه بازی حساس بازی با الهلال عربستان برای تیم جوسازی می کنید.

فریاد شیران گفت: به نظر می رسد در این مقطع حساس که استقلال به آرامش و همدلی احتیاج دارد شما می خواهید به نفع خودتان حرف بزنید تا در رسانه ها حضور داشته باشید، اگر خیلی به معروفیت علاقه دارید من می توانم بستری را فراهم کنم تا در یکی از شبکه های تلویزیونی درباره تخصصی که دارید حرف بزنید نه اینکه استقلال را به حاشیه بکشانید.

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: افرادی هستند که ادعای استقلالی بودن دارند، اما همیشه در مقاطع حساس برای این تیم حاشیه درست می نمایند، این افراد لحظه شماری می نمایند تا استقلال در بازی با الهلال عربستان شکست بخورد. طرفداران استقلال دشمنان تیم خود را بشناسند و بدانند بعضی دوستان هستند از احساسات پاک آن ها سو استفاده می نمایند. ما در باشگاه استقلال صادقانه کار می کنیم و پاکی تاوان دارد که آن را می پردازیم.

وی تاکید نمود: هویت اصلی باشگاه استقلال ساختمان آن است و ما نه مثل بعضی آقایان در هتل و یا کارخانه پلاستیک فروشی قرارداد امضا نکردیم. در حضور کادر فنی و در کمال آرامش در محل باشگاه استقلال قرارداد های خوبی با بازیکنان بستیم و منافع تیم را در نظر گرفتیم. آقایان اتاق فکر دارند و برنامه می ریزند تا دوباره به قدرت برگردند. آن ها به باشگاه ضرر رساندند، اما هنوز تیم را رها نمی نمایند.

فریادشیران گفت: باز هم تاکید می کنم محمد نادری در حضور من خاطرنشان کرد از عبدیان ناراحت است و دیگر نمی تواند در این فضا کار کند و به همین دلیل از استقلال جدا شد.

وی سپس با اشاره به در پیش بودن ملاقات استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال در برترین شرایط است و تمرینات خوبی را برای بازی حساس مقابل نماینده عربستان برگزار می نماید. باشگاه استقلال در فصل جابجایی کوشش کرد لیست نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کند و در این راه تا حد زیادی پیروز عمل کرد. لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد، تنها بازیکنی از لیست سرمربی استقلال بود که با وی قرارداد امضا نشد. همه مجموعه و ارکان باشگاه استقلال نهایت کوشش خود را به کار بردند تا امکانات و بستر لازم را برای کامیابی و پیروزیت این تیم در بازی های پیش رو فراهم نمایند.

فریاد شیران در مورد فسخ قرارداد رشید مظاهری توضیح داد: او با احساسات و عواطف طرفداران استقلال بازی کرد و دنبال منافع اقتصادی خود بود. کسی که به استقلال و طرفدارانش تعصبی ندارد جایگاهی در این تیم نخواهد داشت. این دروازه بان، پیراهنی را می پوشید که زمانی بر تن مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال بود و وقتی این پیراهن را در اختیار دارید باید ذره ای از معرفت حجازی را داشته باشید.

وی تاکید نمود: فعالیت های باشگاه استقلال زیر نظر احمد مددی مدیرعامل باشگاه دنبال می گردد و در صورتیکه تست کرونای او منفی باشد به اردوی استقلال در امارات اضافه خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در خاتمه گفت: بازی حساسی با الهلال عربستان در پیش داریم، مسابقه ای که اهمیت فراوانی دارد و امیدواریم بتوانیم به سلامت از آن عبور نموده و راهی مرحله بعد شویم. به توانایی های مربیان و بازیکنان استقلال ایمان داریم و آن ها می توانند با دعای خیر طرفداران استقلال، روز خوب و خاطره انگیزی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

منبع: فرارو

به "جزئیات قرارداد محمد نادری با استقلال فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قرارداد محمد نادری با استقلال فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید