میزبانی شبکه افق با مسابقه ناهار فامیلی

به گزارش وبلاگ حامد، مستند مسابقه ناهار فامیلی رقابتی خانوادگی با موضوع آشپزی ایرانی، شنبه تا پنجشنبه از شبکه افق پخش می گردد.

میزبانی شبکه افق با مسابقه ناهار فامیلی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ حامد از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ناهار فامیلی عنوان مستند مسابقه ای است که با موضوع هنر آشپزی در اقصی نقاط کشور، فراوری و از شبکه افق پخش می گردد.

در هر برنامه، یک پدربزرگ و مادربزرگ حضور می یابند و طی قرعه کشی از میان همه بچه ها و نوه هایشان، دو خانواده را برای مسابقه آشپزی انتخاب می نمایند؛ از اینجا به بعد رقابت اصلی شروع شده و هر خانواده سعی در پختن غذایی خوشمزه تر خواهد داشت.

شرکت نمایندگان ناهار فامیلی از شهرهای مختلف ایران هستند؛ چهار گروه که هر یک شامل 4 شهر هستند رقابت خود را شروع می نمایند و در مرحله دوم از هر گروه یک خانواده به مرحله نهایی مسابقه راه پیدا خواهد نمود.

این فامیل ها هستند که با امتیاز دادن به هر خانواده، برنده را تعیین خواهند کرد همچنین دو مهمان خارجی هم در این مسابقه حضور دارند که دوست دارند مزه غذاهای ایرانی را بچشند.

20 امتیاز از سوی این مهمان ها به خانواده های برتر تخصیص داده می گردد تا انتها یکی از آنها به مرحله نهایی برسد البته آنها امتیاز منفی هم دارند و می توانند برنده ها را به بازنده تبدیل نمایند؛ معیارهایی مانند سفره آرایی سنتی، تزیین غذاها، استفاده از مواد اولیه مناسب و رعایت بهداشت، در این بین ملاک قرار می گیرند.

ناهار فامیلی در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم به عنوان بهترین مسابقه تلویزیونی انتخاب شد، مسابقه ای که تهیه نمایندگی و کارگردانی آن را عهده بلال الفت بر عهده دارد.

این مستند مسابقه جذاب و هیجان انگیز، شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش می گردد و زمان پازپخش آن هم روز بعد ساعت های 1:30 و 11:30 خواهد بود.

4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "میزبانی شبکه افق با مسابقه ناهار فامیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی شبکه افق با مسابقه ناهار فامیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید