مصاف تیم ملی ایران با دو غول دنیا فوتبال، دعوت قطری ها از شاگردان اسکوچیچ برای تورنمنت چندجانبه

به گزارش وبلاگ حامد، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی در فاصله به جای مانده تا جام جهانی 2022 قطر، مهلت کوتاهی برای آماده سازی خود خواهند داشت و اهالی فوتبال انتظار دارند دیدارهای تدارکاتی باکیفیتی برای آماده سازی هر چه بهتر این تیم در نظر گرفته گردد.

مصاف تیم ملی ایران با دو غول دنیا فوتبال، دعوت قطری ها از شاگردان اسکوچیچ برای تورنمنت چندجانبه

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ حامد، یکی از مسائلی که از هم اکنون انتظار جامعه فوتبال و همینطور تیم ملی فوتبال ایران و کادرفنی این تیم است، برگزاری ملاقاتهای تدارکاتی در فاصله به جای مانده تا جام دنیای 2022 قطر است اما منظور از ملاقات تدارکاتی، بازی با تیم های درجه سه آسیایی یا تیم های ناشناخته و نه چندان مطرح نیست. تیم ملی ایران پیش از این هم بارها با تیم هایی نه چندان قدرتمند و کم کیفیت بازی نموده که به گواه کارشناسان و همینطور عوامل تیم ملی، تاثیر چندان زیادی در آماده سازی تیم ملی نداشته است.

کارشناسان مختلف معتقدند که تیم ملی فوتبال ایران تا زمانی که در ملاقاتهای تدارکاتی خود تحت فشار قرار نگیرد، نمی تواند نقاط ضعف خود را تقویت کند و بهتر در شرایط جام دنیای قرار گیرد و بر همین اساس انتظار می رود با وجود مسائل موجود، تیم ملی در پنجره های فیفا دی، ملاقاتهای خوبی را برگزار کند.

حمید استیلی، سرپرست تیم ملی به تازگی درباره بازی های تدارکاتی این تیم گفته که فدراسیون فوتبال میخواهد با تیم های جا مانده از جام دنیای 2022 قطر، ملاقاتهایی را برگزار کند چرا که این کشورها هم علاقه مند هستند با تیمی بازی نمایند که به جام دنیای صعود نموده است. احتمالا منظور از تیم های جا مانده از جام دنیای، می تواند تیم های حاضر در رنکینگ 20 تا 50 فیفا باشد که بعضا نتوانسته اند از قاره اروپا، آمریکا و آفریقا به جام دنیای راه پیدا نمایند.

بر همین اساس، به تازگی خبری در ارتباط با دعوت فدراسیون فوتبال قطر از ایران برای حضور در تورنمنتی چند جانبه با حضور تیم هایی مانند برزیل و اسپانیا منتشر شده که احسان اصولی، سخنگو و عضو هیات رئیسه این فدراسیون این موضوع را رد ننموده و از جمله نه تایید می کنم و نه تکذیب استفاده نموده است.

اصولی درباره این خبر که در صورت اتفاق افتادن، می تواند امتیازهای زیادی برای تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد، گفت: برای بازی های تدارکاتی تیم ملی تمام کوششمان را می کنیم که بازی های بزرگ و موثر داشته باشیم. اجازه بدهید که نه تایید کنم و نه تکذیب که در حد شایعه بماند. آقای ماجدی یک چهره فوتبالی و شناخته شده در سطح آسیا و دنیا است. ارتباطات بسیار خوبی در این حوزه فعال است. سایر افراد هم در هیات رئیسه کوشش می نمایند. منتظر شگفتی آفرینی ها باشید.

ارتباط نزدیک دولت های ایران و قطر و توافق نامه های همکاری دو کشور باعث شده ایران نخستین گزینه مطلوب برای شرکت در این تورنمنت باشد تا قطری ها زیرساخت های خود برای برگزاری جام دنیای 2022 را آزمایش نمایند و به آمادگی لازم برای این رویداد برسند. حال باید دید این اتفاق یا برگزاری ملاقات محبت آمیز با تیم های صاحب قدرت و مطرح طی چهار بازه زمانی تا جام دنیای قطر که مربوط به پنجره بازی های ملی می گردد، رخ خواهد داد یا خیر.

خرداد، شهریور، مهر و آبان، چهار پنجره بازی های ملی هستند که فدراسیون فوتبال فرصت خواهد داشت ملاقاتهایی را برای آماده هر چه بیشتر تیم ملی ایران در نظر بگیرد. جام دنیای 2022 قطر 30 آبان 1401 در دوحه کلید می خورد و 32 تیم از جمله ایران به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مصاف تیم ملی ایران با دو غول دنیا فوتبال، دعوت قطری ها از شاگردان اسکوچیچ برای تورنمنت چندجانبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف تیم ملی ایران با دو غول دنیا فوتبال، دعوت قطری ها از شاگردان اسکوچیچ برای تورنمنت چندجانبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید