مرد قهرمان، کودک پرت شده به دریاچه را نجات داد

به گزارش وبلاگ حامد، کودکی که پس از تصادفی شدید به داخل دریاچه پرت شده بود به وسیله یک شهروند استرالیایی نجات پیدا کرد.

مرد قهرمان، کودک پرت شده به دریاچه را نجات داد

به گزارش خبرنگار، یک شهروند استرالیایی با نجات یک کودک در حال غرق شدن به قهرمان محلی تبدیل شد. این دختر 23 ماهه پس از برخورد خودرو به گاردریل کناره پل و آویزان ماندن از آن به داخل آب پرتاب شده بود. این حادثه بعد از ظهر روز یکشنبه و در اوشن سیتی واقع در استان مریلند استرالیا رخ داد.

این مرد فروتن که نخواست نامش فاش گردد یکی از رانندگانی بود که حین رانندگی روی پل با این صحنه روبرو و خودروی او هم در این تصادف دچار آسیب شد. این مرد انساندوست بلافاصله با تماشا صحنه پرت شدن کودک، به داخل آب پرید و توانست جانش را نجات دهد. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده لحظه ای را که این شهروند استرالیایی کودک را در آغوش گرفته و سوار بر یک قایق تفریحی می گردد نشان می دهد. بنا به اعلام اداره آتشنشانی محلی چند نفر دیگر در این حادثه تصادف زخمی شدند.

این کودک بلافاصله به بیمارستان بچه ها جان هاپکینز منتقل شد. بعلاوه شش مصدوم دیگر این حادثه هم به بیمارستان منتقل شدند.

رایان ویتینگتون، آتشنشان و پزشک در اداره آتشنشانی اوشن سیتی در این باره به CNN گفت: این مرد جان یک کودک 23 ماه را نجات داد. هیچ تردیدی نیست که اگر او کاری را که انجام داد انجام نمی داد، ما باید اسم دیگری را برای این اتفاق برمی گزیدیم.

انتشار این خبر و تصاویر مربوط به آن در فیس بوک با واکنش کاربران همراه شد و بسیاری فداکاری و شجاعت این مرد فروتن را مورد ستایش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: باید این مرد فداکار شناسایی و عکس های او در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر گردد. او شایسته قدردانی است.

لازم به ذکر است؛ تحقیق در خصوص دلیل وقوع این تصادف در حال اجرا است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرد قهرمان، کودک پرت شده به دریاچه را نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد قهرمان، کودک پرت شده به دریاچه را نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید