صندوق اعتباری هنر با رویکردهای تازه از اصحاب رسانه و هنر حمایت می نماید

به گزارش وبلاگ حامد، خبرگزاری خبرنگاران- قائم مقام صندوق اعتباری هنر کشور گفت: با توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در پی کشف استعدادها و توانمندسازی و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه هستیم تا بتوانیم حمایت بیشتری از این اقشار داشته باشیم.

صندوق اعتباری هنر با رویکردهای تازه از اصحاب رسانه و هنر حمایت می نماید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حامد از اردبیل، فرزاد طایفه حیدری در نشست آنالیز مسائل و مسائل صندوق اعتباری هنر استان اردبیل گفت: کشف استعدادهای اصحاب هنر و رسانه از روینمودهای مهم صندوق اعتباری هنر است که با کشف استعدادها و توانمندسازی آن ها، زمینه حمایت از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه را فراهم نموده است.

.وی اعلام کرد: ارائه خدمات و تسهیلات صندوق اعتباری هنر با هدف انجام حمایت های لازم مبنای کار است که به همین منظور با بهره مندی تمامی هنرمندان از خدمات صندوق هنر در کوشش است تا مسائل هنرمندان را برطرف کند و راهکاری مهم و اساسی برای حل آن ها پیدا کند که در این زمینه امری لازم و لازم است تا با برطرف مسائل موجود به اهداف خود دست یابیم.

قائم مقام صندوق اعتباری هنر کشور توضیح داد: یافتن راهکارهای اساسی برای حل مسائل موجود با هدف بهره گیری عادلانه تمامی هنرمندان در دستور کار قرار گرفته و با توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در پی کشف استعدادها و توانمندسازی و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه هستیم تا بتوانیم حمایت بیشتری از این اقشار داشته باشیم.

حیدری اظهار کرد: ارائه تسهیلات لازم و کافی به صندوق اعتباری هنر از اهم مواردی است که نقشه راهی برای حمایت از فعالان این حوزه تدوین و پیش بینی شده و در این راستا برای ایام کرونایی نیز تمهیدات لازم برای هنرمندانی که از این شرایط متضرر شده اند پیش بینی شده است که امیدواریم مورد توجه واقع گردد.

در ادامه عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اعلام کرد: انتظار داریم با توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان برای حمایت از منطقه ها محروم و کم برخوردار استان اقدامات لازم و اساسی برای حمایت از هنرمندان استان به وسیله صندوق اعتباری هنر محقق گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "صندوق اعتباری هنر با رویکردهای تازه از اصحاب رسانه و هنر حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق اعتباری هنر با رویکردهای تازه از اصحاب رسانه و هنر حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید