سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد

به گزارش وبلاگ حامد، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره زمان انتخاب سرمربی تیم ملی امید بیان نمود: تمام مقدمات و موخرات ماجرا نهایی شده و به زودی و ظرف کمتر یک هفته آینده مربی معرفی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد

ساعاتی پس از برگزاری جلسه امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، احسان اصولی در مقابل مرکز ملی فوتبال گفت وگوی کوتاهی با وبلاگ حامد داشت.

او در ابتدای صحبت هایش در واکنش به اختلاف بین هیئت رئیسه و مهدی تاج در قرارداد امیر قلعه نویی توضیح داد: چنین مسئله ای صحت ندارد. بحث قرارداد سرمربی ها از طریق رئیس و سیستم اداری فدراسیون بسته می شود. ما با یکدیگر هم فکری می کنیم اما از لحاظ اساس نامه اصلا این طور نیست که قرارداد نیاز به مصوبه هیئت رئیسه داشته باشد.

او در پاسخ به اینکه آیا در جلسه مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ با امیر قلعه نویی حضور داشته است، گفت: خیر. من جلسه ای در خصوص فوتسال داشتم.

اصولی درباره مسائل مالی فدراسیون فوتبال توضیح داد: بحث مسائل مالی تحت تاثیر فضای مالی کشور هم هست . وقتی بنگاه های مالی ما مشکل دارند و بحث تحریم ها هم وجود دارد، فدراسیون هم تحت تاثیر قرار می گیرد اما این موضوع در حال مدیریت می شود و ان شاالله به زودی درست خواهد شد.

او در واکنش به اینکه شنیده می شود مهدی تاج رئیس کمیته مالی را معرفی کرده اما این موضوع رسانه ای نشده است، گفت: برای سمت رئیس کمیته امور مالی هنوز کسی در هیئت رئیسه معرفی نشده و منتظر هستیم. من در جریان چنین موضوعی نیستم و همین الان هم کارتابل را نگاه کردم و ابلاغی نیامده بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره زمان انتخاب سرمربی تیم ملی امید بیان نمود: تمام مقدمات و موخرات ماجرا نهایی شده و به زودی و ظرف کمتر یک هفته آینده مربی معرفی خواهد شد. جمع بندی ها در این خصوص نهایی شده است.

او در پاسخ به اینکه آیا حضور تیم ملی در تورنمنت کافا منتفی شده است، گفت: هنوز چیزی به من اطلاع نداده اند و این تصمیم سرمربی است.

اصولی درباره برنامه جایگاه فدراسیون در صورت عدم حضور تیم ملی در کافا گفت: باید ببینیم دوستان در تیم ملی و دپارتمان تیم ملی چه پیشنهادی می دهند و سپس قطعا اطلاع رسانی می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید