دکوراسیون گل گلی فضایی شاد و زیبا برای شما می سازد

به گزارش وبلاگ حامد، دکوراسیون گل گلی یکی از زیباترین و پر انرژی ترین سبک های دکوراسیون داخلی منازل است. این سبک به عقیده بعضی از طراحان و دکوراتورهای داخلی مناسب فصل بهار است که شکوفه های درختان با ترکیب این سبک، حس و حال خیلی خوبی ایجاد می نمایند. اما بعضی هم عقیده دارند برای کسانی که فصل پاییز و زمستان انرژی آنها را می گیرد می توانند از این سبک برای انرژی بخشی به فضای خود استفاده نمایند و به نوعی فصل بهار را دوباره برای خود تداعی نمایند. دکوراسیون خانه گل گلی را باید با دقت تزیین کنید و تمامی اجزا را در کنار خود بگذارید تا برترین نتیجه را بگیرید. در ادامه برترین نکات و ایده های دکوراسیون داخلی گل گلی را به شما خواهیم گفت.

دکوراسیون گل گلی فضایی شاد و زیبا برای شما می سازد

برترین ایده های دکوراسیون گل گلی منزل

ایده دکوراسیون گل گلی و نکات تزیین خانه با این سبک، درخواست بسیاری از شما عزیزان بود که مایل بودید کماکان حس و حال زنده بودن طبیعت را در خانه خود با وجود فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان حفظ کنید. ما هم برترین ایده ها را برای شما فهرست نموده ایم:

دکوراسیون آشپزخانه گل گلی را با چندین ایده مختلف می توان پیاده سازی کرد. ظروف آشپزخانه را حداقل ظروفی که در معرض دید هستند، مثل ظروف شلف یا ظروفی که بر روی سنگ کابینت قرار می دهید، از نوع گل گلی بخرید. کاشی های آشپزخانه را می توانید با طرح گل بخرید البته اگر از دسته خانم هایی هستید که تنوع دوست دارید از استیکر کاشی طرح گل بهره ببرید. سقف های کاذبی که با طرح گل هستند گزینه هوشمندانه ای به نظر می رسند.

اما در کنار تمامی این موارد باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. به علت نزدیکی سبک دکوراسیون گل گلی با سبک سنتی، باید مراقب باشید که گل های موجود در طرح ها عظیم و درشت نباشند چون در این صورت وارد سبک سنتی می شوید پس برای آشپزخانه گل گلی خود از طرح هایی با گل های ریز بهره ببرید تا مدرن و فانتزی باشند.

رومیزی های خود را می توانید با پارچه گل گلی یا رومیزی های طرح دار بپوشانید.

دکوراسیون پذیرایی گل گلی را می توانید با انتخاب پارچه رو مبلی گل گلی، کوسن های با طرح گل تزیین کنید. برترین گزینه که اولین چیز در این فضا به چشم می رسد، دیوارها هستند. پس برای دکوراسیون گل گلی پذیرایی از کاغذ دیواری یا پوستر دیواری طرح گل بهره ببرید. اگر عادت به انداختن فرش دارید، باید مراقب باشید چون استفاده از فرش های قرمز با طرح گل زیاد خانه شما را با سبک سنتی ادغام خواهد نمود پس فرش هایی با گل های ریز و با طراحی امروزی خرید کنید.

پرده ها را می توانید با طرح گل انتخاب نموده و پنجره ها را تزیین نمایید. اگر برای دیوارها از طرح گل استفاده کردید، سقف را سفید و با طراحی مدرن کار کنید و برعکس چون در این صورت تأثیر و زیبایی این نوع دکوراسیون از بین خواهد رفت و باید در حد تعادل باشد. بعضی افراد از سقف های کاذب یا سقف کشسان اپلای با طرح گل استفاده می نمایند و فقط دیوار پشت تلویزیون را با کاغذ دیواری گل دار تزیین می نمایند تا هم نقطه کانونی پذیرایی باشد و هم بتوانند از هر دو المان به شکل ترکیبی لذت ببرند.

دکوراسیون اتاق خواب گل گلی مخصوصا برای اتاق خواب دختران و دختر بچه ها کاربرد زیادی دارد و با روحیات آنها سازگار است. استفاده از روتختی های طرح گل، اولین و برترین ایده است. البته باید دقت داشته باشید که رنگ و طرح گل با رنگ غالب اتاق خواب همخوانی داشته باشد. پرده های اتاق خواب اگر با طرح گل انتخاب شدند باید با رنگی متضاد نسبت به روتختی انتخاب شوند تا دکوراسیون گل گلی اتاق خواب نمود بیشتری داشته باشد. مبل گل گلی هم برای پذیرایی و هم اتاق خواب تأثیر بسیار زیادی دارد و نقطه کانونی عالی محسوب می گردد.

برترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون گل گلی، رنگ های خنثی مثل سفید و خاکستری هستند. رنگ های سفید و خاکستری و ترکیب با گل های رنگارنگ باعث جلوه و نمود بیشتر آنها خواهد شد.

استیکر رنگی شیشه ها و طرح های مختلف آن راهی ساده و مدرن برای تغییر دادن ظاهر منزل و تناسب بیشتر آنها با دکوراسیون سبک گل گلی است. همانطور که در ادامه از روی تصاویر دکوراسیون گل گلی معین است، سبکی شاد و پر انرژی و با ظاهری بسیار زیباست.

منبع: اتاق

به "دکوراسیون گل گلی فضایی شاد و زیبا برای شما می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون گل گلی فضایی شاد و زیبا برای شما می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید