دموی بسته الحاقی نو بازی مانستر هانتر رایز عرضه شد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ حامد، شرکت کپکام (Capcom) روز گذشته یک نسخه دمو از بازی مانستر هانتر رایز: سانبریک (Monster Hunter Rise: Sunbreak) عرضه کرد. این نسخه کوچک شده از بازی تنها برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) عرضه شد. نسخه دموی بازی تنها چند مرحله کوچک را به کاربران ارائه می دهد.

دموی بسته الحاقی نو بازی مانستر هانتر رایز عرضه شد؛ تریلر آن را ببینید

علاوه بر این مورد کپکام اظهار داشت که اولین به روزرسانی برای بازی مانستر هانتر رایز: سانبریک در اواخر تابستان سال جاری عرضه خواهد شد. در این به روزرسانی تعدادی هیولا به همراه یک منطقه نو وجود خواهد داشت. نام منطقه نو نیز فورلان آرنا (Forlon Arena) است. دومین به روزرسانی نیز در پاییز و سومین مورد نیز در زمستان عرضه خواهد شد.

در این نسخه دمو شما به اندازه کمی از بازی مانستر هانتر رایز: سانبریک دسترسی خواهید داشت. با اینحال متوجه خواهید شد که به آن علاقه دارید یا نه. نکته مهم اینجاست که این دمو یک نمونه خوب از بازی اصلی مانستر هانتر رایز است. به همین علت برای افرادی که تجربه این عناوین را ندارند، بسیار مناسب است.

مجموعه مانستر هانتر یکی از برترین عناوبن سبک نقش آفرینی است. این بازی ها با آزادی عمل زیادی که به کاربران می دهند، باعث می شوند تا تجربه بازی به شدت مهیج گردد. یکی از موارد بسیار دوست داشتنی در بازی های مانستر هانتر، هیولاهای آن است. طراحی این موجودات بسیار زیبا بوده و از طرفی کشتن یک هیولا که چندین برابر از شما بزرگتر است، بسیار جالب است.

مانستر هانتر ورلد اولین بازی این سری بود. این بازی برای تمامی پلتفرم ها، اعم از پلی استیشن و ایکس باکس، عرضه شد. بعد از آن بازی مانستر هانتر رایز ساخته شد. این بازی در ابتدا تنها برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس بود. با استقبال زیادی که از آن شد، رایز برای کامپیوتر نیز عرضه شد. با توجه به پشتیبانی بسیار خوبی که کپکام از عناوین مانستر هانتر کرد، این مجموعه توانست بسیار پیروز عمل کند.

بسته الحاقی سانبریک در تاریخ 30 ژوئن روی کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

می توانید تریلر و تصاویر این بسته الحاقی را در ادامه ببینید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "دموی بسته الحاقی نو بازی مانستر هانتر رایز عرضه شد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی بسته الحاقی نو بازی مانستر هانتر رایز عرضه شد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید