بازی Squirrel with a Gun پاییز آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ حامد، کمپانی ماکسیموم اینترتینمنت (Maximum Entertainment) و استودیوی Dee Dee Creations به تازگی با انتشار تریلری از Squirrel with a Gun اعلام نموده اند که این بازی تازه در پاییز آینده برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی Squirrel with a Gun پاییز آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی بازیکنان را در نقش یک سنجاب سرکش قرار می دهد که همانطور که از عنوان بازی پیداست، به یک تفنگ مسلح شده است. با پیشرفت بازی، بازیکنان می توانند از سلاح های بزرگتر استفاده نمایند و در عین حال سنجاب خود را شخصی سازی نمایند. اگرچه ایده بازی عجیب و غریب است، اما تریلر منتشر شده از آن نوید یک اکشن سرگرم نماینده و منحصر به فرد را می دهد. در حالی که قبلا معین نبود Squirrel With a Gun روی کدام پلتفرم منتشر خواهد شد، تازهترین تریلر بازی انتشار روی رایانه های شخصی و کنسول های نسل نهمی را تایید نموده است.

علی رغم اینکه Squirrel With a Gun تنها به وسیله یک نفر ساخته شده است، با این حال مانند یک اثر خنده دار سندباکس راضی نماینده به نظر می رسد و تا حدی یادآور بازی شبیه ساز بز (Goat Simulator) است و ظاهرا یک روش عالی برای گذراندن زمان با مکانیک های مسخره است. البته بهتر است بدانید که از نظر جزئیات در محیط و کارهایی که می توانید انجام دهید، به هیچ وجه در سطح اثر ذکر شده نیست و باید دید که توسعه دهنده آن در ادامه چگونه عمل خواهد نمود.

لازم به ذکر است که ماکسیموم اینترتینمنت در گذشته وظیفه انتشار In Nightmare را برعهده داشته است. در این بازی ماجراجویی ترسناک، پسر جوانی به دنیایی از منظره ها وحشتناک فرار می نماید. او در آنجا باید در کنار اینکه از ترس های خود و چنگال هیولاها دوری نموده، پازل هایی را نیز حل نماید. به طور کلی گیم پلی حول محور مخفی کاری، کاوش و حل پازل می چرخد و بازیکن را به سفری برای خودشناسی می برد. در هر صورت باید دید که بازی تازه این شرکت که هیچ ربطی به اثر قبلی ندارد، چگونه عمل خواهد نمود.

بازی Squirrel with a Gun در پاییز آینده برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Squirrel with a Gun پاییز آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Squirrel with a Gun پاییز آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید