بازی رایانه ای و کنسول بازی

فراتر از آراکیس؛ رتبه بندی بازی های تلماسه از بدترین تا برترین

تلماسه (Dune) یکی از مهم ترین رمان هایی است که تا به امروز نوشته شده است. این کتاب پایه و اساس داستان های علمی تخیلی مدرن را پایه گذاری کرد و داستان های زیادی از آن با الهام از آن نوشته شده است. اثر فرانک هربرت (Frank Herbert) با دنیایی حماسی که سیاره های متعدد را...

25 فروردین 1403

بازی Squirrel with a Gun پاییز آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی ماکسیموم اینترتینمنت (Maximum Entertainment) و استودیوی Dee Dee Creations به تازگی با انتشار تریلری از Squirrel with a Gun اعلام نموده اند که این بازی تازه در پاییز آینده برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

29 اسفند 1402

با 10 کارت گرافیک تأثیرگذار در صنعت تکنولوژی آشنا شوید

کارت گرافیک یکی از مهم ترین قطعات کامپیوتر محسوب می گردد که دیگر صرفا برای کارهایی مانند اجرای بازی های کامپیوتری مورد استفاده قرار نمی گیرد و این روزها برای پردازش های هوش مصنوعی هم اهمیت بسیار زیادی پیدا نموده است. در این مطلب قصد داریم به 10 کارت گرافیک...

25 تیر 1402

بازی فورتنایت باعث طلاق می گردد! ، 5 درصد جدایی های بریتانیا زیر سر اعتیاد بازیکنان است

آنالیز های گروهی از پژوهشگران نشان داده که بازی فورتنایت می تواند زمینه ساز طلاق بسیاری از افراد گردد. این موضوع عجیب موجی از حیرت را به علاقه مندان بازی های کامپیوتری تزریق نموده است.

5 دی 1401

دموی بسته الحاقی نو بازی مانستر هانتر رایز عرضه شد؛ تریلر آن را ببینید

شرکت کپکام (Capcom) روز گذشته یک نسخه دمو از بازی مانستر هانتر رایز: سانبریک (Monster Hunter Rise: Sunbreak) عرضه کرد. این نسخه کوچک شده از بازی تنها برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) عرضه شد. نسخه دموی بازی تنها چند مرحله کوچک را به کاربران ارائه می دهد.

28 تیر 1401

الدن رینگ با گذر از کال آو دیوتی ونگارد پرفروش ترین بازی سال آمریکا شد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، مقدار فروش بازی الدن رینگ از کال آو دیوتی: ونگارد در ایالات متحده پیشی گرفته و آن را به پرفروش ترین بازی 12 ماه اخیر این کشور تبدیل نموده است.

10 تیر 1401

آنالیز روتر وای فای 6 دی لینک DIR، X1560

دی لینک DIR-X1560 به عنوان یکی از ارزان ترین روترهای وای فای 6 بازار شناخته شده و از طرف دیگر کارایی و کیفیت رضایت بخش و نسبتا خوبی ارائه داده است.

16 خرداد 1401

25 فیلم اکشن برتر که قهرمان زن دارند

با تکامل صنعت سینما نقش زنان از معشوقه هایی همیشه گریان و نگران یا در بهترین حالت حامی و تسکین دهنده قهرمان داستان، ارتقا یافت و حالا شاهد فیلم هایی هستیم که بر اساس ابرقهرمان های زن ساخته شدند و بدون آن ها داستان پیش نمی رود. اما حضور قدرتمند زنان فقط...

6 مرداد 1400