خبرنگاران 40 مجتمع خدماتی رفاهی تا خاتمه سال در کشور به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ حامد، جیرفت - خبرنگاران - مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از بهره برداری 40 مجتمع خدماتی رفاهی تا خاتمه سال در کشور اطلاع داد.

خبرنگاران 40 مجتمع خدماتی رفاهی تا خاتمه سال در کشور به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ حامد، حمیدرضا شهرکی روز سه شنبه در سفر به جنوب کرمان این واحدها را شامل مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی و تیرپاک دانست و گفت: این واحدها در محورهای ارتباطی فرعی و اصلی کشور به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال بیش از 600 نفر را فراهم می گردد.

شهرکی تعداد مجتمع های فعال خدمات رفاهی را 840 باب در محورهای ارتباطی کشور گفت و از اشتغالزایی 12 هزار و 600 نفر به صورت مستقیم و مستمر اطلاع داد.

وی از بهره برداری هشت مجتمع خدمات رفاهی تا خرداد 1400 در منطقه جنوب کرمان اطلاع داد و گفت: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی فعال در محورهای جنوب استان کرمان هشت واحد است که با بهره برداری این واحدها تا سال اینده به 16 مجتمع افزایش می یابد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال 96 نفر فراهم می گردد.

شهرکی به تامین تابلوهای هدایت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و آسفالت راه های دسترسی به مجتمع ها اشاره نمود و گفت: برای این منظور 100 درصد اعتبار مورد احتیاج به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: عملیات احداث و ایجاد سه دستگاه پل عابر پیاده در نقاط پرحادثه و فاقد جنبه تجاری در جاده های جنوب کرمان در حال اجرا بوده که تا نیمه اول اسفند ماه این پل ها به بهره برداری خواهند رسید.

شهرکی گفت: در صورت انعقاد تفاهم نامه استاندار کرمان با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری، یاری های هدف دار و اقدامات بیشتری در جنوب استان کرمان اختصاص می یابد.

وی گفت: مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تمام ظرفیت ها برای یاری به توسعه زیرساخت های حمل و نقلی و ارائه خدمات بهتر به مردم و کاربران جاده ای استفاده نموده و خواهد نمود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان هم از تکمیل واحدهای خدمات رسان بیشتر و برطرف کمبودهای پایانه بار جیرفت به زودی اطلاع داد و گفت: با حمایت های انجام شده دفتر سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زمینه خوبی برای خدمت رسانی بیشتر به رانندگان فراهم خواهد شد.

مسعود جمیلی اضافه کرد: در حال حاضر سرمایه گذاران در جنوب استان کرمان 23مجتمع هم در حال اجرا استعلام های قانونی برای احداث هستند.

وی گفت: با ساخت این مجتمع ها برای 276 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 40 مجتمع خدماتی رفاهی تا خاتمه سال در کشور به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 40 مجتمع خدماتی رفاهی تا خاتمه سال در کشور به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید