بهترین هتل های باکو از لوکس ترین تا ارزان ترین، تصاویر

به گزارش وبلاگ حامد، از آنجایی که گشت و گذار و انتخاب یک اتاق، از میان بیش از 100 هتل در باکو وقت و انرژی بسیار می خواهد. به همین خاطر، لیست بهترین هتل ها در باکو یاری کننده خواهد بود.

بهترین هتل های باکو از لوکس ترین تا ارزان ترین، تصاویر

شهر و کشوری که ریشه های مشترک بسیاری با ایران و البته روسیه دارد. باکو شهری پر از جاذبه های دیدنی بی شمار است که با سفر به آن می توان کسف کرد. تنها خواندن نام جاهای دیدنی در یک مقاله، زیبایی و اهمیت این شهر در دنیا را به خوبی نشان نمی دهد.

در این مقاله برای گردشگرانی که قصد سفر به کشورهای همسایه ایران مخصوصا آذربایجان را دارند، لیست بهترین هتل های باکو را آماده کرده ایم. با این 8 هتل برتر باکو، می توانید انتخاب اقامتگاه خود را سریع تر انجام دهید.

1- هتل فورسیزنز باکو، هتل 5 ستاره نزدیک جاذبه های شهر

از بهترین هتل های پنج ستاره باکو که نامش را در تمام لیست ها خواهید یافت. نه تنها نزدیک به کاخ اسماعیلیه است؛ بلکه مزایا و امکانات عالی و منحصر به فردی را برای مهمانانش در نظر می گیرد. عظیمی تمام فضاهای هتل، در درجه اول به همراه طراحی بی نظیرش توجه شما را به خود جلب می نماید. صبحانه رایگان، اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان از خدمات ارائه شده این هتل باکو پنج ستاره است.

در کمترین زمان خود را به جاذبه های گردشگری باکو مانند محله های قدیمی و میدان فواره برسانید. پس از برگشت به هتل هم، در استخر سرپوشیده یا اتاق آرامش، استراحت کنید. در Four Seasons Hotel Baku قهوه سفارش دهید و برای هر چه که احتیاج دارید، تنها کافیست لب تر کنید. مهمانداران هتل، بسیار مهربان و محترم، به شما پاسخ می دهند.

آدرس هتل فورسیزن باکو: Neftchilar Ave 1, Baku 1095, Azerbaijan

2- هتل گرند هتل یوروپ، از بهترین هتل های باکو

به راحتی می توان وارد این هتل شد و در تمام مدت زمان سفر، از آن بیرون نیامد. چرا که تفریحات متنوع هتل، می تواند تمام طول روز شما را سرگرم نماید. از استخر سرپوشیده با هوای مطبوع گرفته تا استخر روباز با تابش آفتاب که هوادار بسیار دارد. رستورانی با طراحی صمیمی و حسی گرم دارد که بهتری منوی غذاهای آذربایجان و بین المللی را ارائه می دهد. شیشه های سرتاسری با نمای باغ سبز بیرون، صرف وعده های غذایی را دلنشین تر می نماید. چه برسد به اینکه، در اتاق های تمیز و راحت هم می توانید غذای خود را میل کنید.

برای تماشای جاذبه های باکو، موقعیت خوب هتل در مرکز شهر دسترسی ها را آسان تر کرده است. پنجره های اتاق ها در هتل، نمایی از دریای آبی خزر و شهر را به شما نشان می دهند.

آدرس هتل گرند یوروپ باکو از بهترین هتل ها: Tbilisi Prospekt 20, Nasimi, AZ1078 Baku, Azerbaijan

3- هتل بوتا در باکو با کمترین قیمت رزرو اتاق

به دنبال قیمت هتل ارزان در باکو برای اقامت در یکی از بهترین هتل های باکو هستید؟ هتل بوتا با نام انگلیسی Buta Hotel نه تنها، قیمت مناسبی دارد، بلکه صبحانه و بوفه به همراه اینترنت رایگان دارد. با رزرو اتاق، صبحانه رایگان برایتان فراهم می گردد. کتری برقی برای تهیه چای در اتاق های هتل بوتا دیده می گردد. برای بازدید از جاهای دیدنی باکو پایتخت جمهوری آذربایجان هم تنها کافیست تا ایستگاه مترو 3 دقیقه پیاده روی کنید. تا کاخ شیروانشاه، 20 متر فاصله دارید. تا برج های معروف این شهر هم، تنها 5 دقیقه پیاده راه است. حتی ساحل در دسترستان است. استراحت، پیاده روی، ورزش و حتی تسلط کارکنان به زبان فارسی اقامت راحت شما را تضمین می نمایند.

آدرس هتل 3 ستاره بوتا: Gasr Street 16, Sabayil , AZ1095 Baku, Azerbaijan

4- هیلتون باکو از بهترین هتل های 5 ستاره

و باز هم هتل ساحلی دیگری در باکو که جزو بهترین هتل های این شهر است. هتل هیلتون همانطور که از نامش تعیین است، از هتل های پرآوازه باکو بوده که امکانات و خدمات متنوعی دارد. اگر نظرات مهمانان راجع به هتل هیلتون را بخوانید، متوجه رضایتمندی مهمانان و دلیل عالی بودن آن را در می یابید. در اتاق ها، تخت های راحت یک نفره و دو نفره با ملافه های تمیز وجود دارد.

برای صبحانه و دیگر وعده های غذایی در رستوران و کافی شاپ هتل، انواع غذاهای مدیترانه ای، غذاهای حلال، غذاهای اروپایی یا رژیمی خاص سرو می گردد.

آدرس: Azadlig Avenue 1B, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

امکانات پرهوادار هتل هیلون باکو

هر خدمات و امکاناتی که تصورش را می کنید، در هتل 5 ستاره باکو که از بهترین هتل هاست، وجود دارد. از خدمات پذیرایی در هنگام ورود گرفته تا خدمات نظافت درون اتاق ها و وسایل فراهم است. شاتل و ترانسفر فرودگاهی، دسترسی ها را سریع تر و آسان تر می نماید. امکان تبدیل ارز در تمام ساعات شبانه روز اطمینان شما را در سفر به باکو بیشتر می نماید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله راهنمای سفر به باکو مراجعه کنید. امکانات تفریحی هتل که محبوب هستند را در زیر می خوانید.

استخر شنای سرپوشیده

مربی شخصی در باشگاه

باشگاه ورزشی با تمام تجهیزات

اتاق بخار

آرایشگاه مردانه و زنانه

جکوزی

سونا

5- هتل کارات این از بهترین هتل های 3 ستاره باکو

نه تنها قیمت هتل باکو مناسبی برای هر اتاق دارد؛ بلکه از جاهای دیدنی مهم مانند سالن کنسرت حیدر علی اف، پارک زمستانی و ایستگاه اصلی باکو، 5 دقیقه پیاده روی دارید. رستوران هتل با نام انگلیسی Karat Inn Hotel انواع غذاهای ترکی و آذربایجانی را سرو می نماید. صبحانه رایگان بوده و اتاق ها بسیار تمیز و زیبا طراحی شده اند.

آدرس هتل کارات این باکو: Suleyman Rahimov Street 175, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

6- هتل هالیدی این، نزدیک به مراکز خرید باکو

اگر به دنبال هتل uall باکو هستید، شاید تور باکو را پیدا کنید که در این هتل، تمام خدمات را شامل گردد. در تمام 223 اتاق هتل هالیدی این باکو می توان تخت نوزاد قرار داد. اتاق ها اندازه ای عظیم و دلباز دارند. همچنین طراحی رنگ های روشن فضا را عظیمتر نشان می دهد. بطری های آب معدنی، اینترنت وای فای و تماس تلفنی محلی رایگان خواهید داشت. صبحانه هر روز از ساعت 06:30 تا 10:30 سرو می گردد که می توان در اتاق سفارش داد. خدمات بیدار کردن مهمان را به همراه صبحانه ای لذیذ برای روز بعد خود، درخواست دهید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل، به شما اجازه می دهد تا نه تنها برای سفرهای تفریحی بلکه برای سفرهای کاری هم، به اینجا بیایید. تا مراکز خرید باکو، تاور میدان و بلوار باکو تنها کمی پیاده روی دارید. تمام تعیینات این هتل را در صفحه رزرو هتل هالیدی این باکو الی گشت پیدا کنید.

آدرس هتل هالیدی این در باکو: Keykab Khanim Safaraliyeva Street 5, Nasimi, AZ1010 Baku, Azerbaijan

7- هتل ایست لجند باکو با خدمات تفریحی رایگان

برای رزرو آنلاین هتل در باکو پیشنهاد می دهیم به سراغ یکی از هتل های سه ستاره بروید. مکانی که یکی از ارزان ترین هتل های باکو بوده و امکان رزرو در تمام طول سال را دارد. استخر فصلی و روباز هتل ایست لجند باکو برای استفاده تمام مهمانان رایگان است. بهترین قهوه ها را در تراس و رستوران درون هتل سفارش دهید یا به بهترین کافه های شهر در نزدیکی محل اقامت خود بروید. اگر در نهایت برای رزرو هتل در باکو به سراغ این اقامتگاه آمدید، برای رسیدن به جاذبه ها، باید تاکسی بگیرید.

آدرس: Khanlar Street 38, Sabayil , AZ1003 Baku, Azerbaijan

8- بهترین غذاخوری های باکو نزدیک به هتل شاه پالاس

هتلی که به محض ورود به لابی آن، احساسی شاهوار به شما دست می دهد. نه تنها طراحی سنتی و کلاسیک در لابی جلب توجه می نماید؛ بلکه این طراحی تا درون اتاق های هتل شاه پالاس هم ادامه یافته است. سونا و جکوزی از امکانات تفریحی در کنار باشگاه ورزشی هتل هستند. می توانید برای ورزش روزانه مربی شخصی بگیرید.

آدرس هتل پالاس باکو: Qosha Qala Street 47, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

پس از آنالیز هر یک از بهترین هتل های باکو می توانید به راحتی به سایت های رزرو هتل رفته و سفر خود را برنامه ریزی کنید. بسته به احتیاج شما در سفر و آنچه که می پسندید، هتلهای باکو جمهوری آذربایجان این مقاله را انتخاب کنید. مکانی که به نظر شما، بهترین هتل باکو باشد. پس برای ما در کامنت ها، نظر و تجربه خود را درباره بهترین هتل در باکو بنویسید. کدام هتل باکو را می پسندید یا چه نوع سبک اتاقی را در چنین مراکز اقامتی ترجیح می دهید؟

منبع: گردشبان

به "بهترین هتل های باکو از لوکس ترین تا ارزان ترین، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های باکو از لوکس ترین تا ارزان ترین، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید