برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا فردا اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ حامد، تهران(پانا) - پنجشنبه 6 آبان اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا پس از تایید بر روی سایت شرکت سایپا قرار می گیرد.

برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا فردا اعلام می گردد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پارسینه مراسم قرعه کشی سایپا امروز چهارشنبه انجام می گردد و اسامی برندگان سایپا فردا منتشر می گردد. شرکت سایپا در جدیدترین برنامه فروش فوق العاده خود اقدام به ارائه 5 خودروی کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، ساینا اس، تیبا 2 و سایپا 151 با موعد تحویل حداکثر 90 روزه نموده است. در ادامه جزئیات بیشتر از قرعه کشی سایپا، نحوه استعلام برندگان فروش فوق العاده سایپا، زمان تحویل خودروهای سایپا، نتایج قرعه کشی سایپا با کدملی و بعلاوه آخرین قیمت خودروهای سایپا را بخوانید.

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا امروز چهارشنبه پنجم آبان ماه 1400 است و با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

کلیه ثبت نام نمایندگان فروش فوق العاده سایپا ویژه آبان 1400 می توانند با مراجعه به سایت http://www.saipacorp.com از شرایط برنده شدن یا نشدن خود آگاه شوند.

نحوه استعلام برندگان سایپا با کد ملی و کد پیکیری امروز چهارشنبه 5 آبان 1400

تمامی کسانی که در قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا برنده شوند، در همان روز خبر قبولی آن ها در قالب یک پیامک به آنها ارسال می گردد و از همان روز به مدت 48 ساعت مهلت دارند تا تمامی مبلغ خودرو انتخابی خود را به وسیله سایت پرداخت نمایند. بدیهی است بهتر است قبل از پرداخت هزینه از باز بودن سقف برداشت کارت خود به منظور پرداخت بالای 50 میلیون تومان اطمینان حاصل نمایند.

اما کسانی که برای آنها پیامک نیامده است و خواستار چک شدن شرایط خودرو انتخابی خود هستند می توانند با استفاده از کد پیگیری خود به وسیله زیر اقدام نمایند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش روز پنجشنبه اسامی این مرحله از ثبت نام اعلام می گردد و برندگان می توانند پس از آن اقدام به واریز وجه نمایند.

وی گفت: به علت اینکه روز اعلام نتایج پنجشنبه است و بانک ها تعطیل است و روز بعد که آدینه است، تعطیلی است، بنابراین برندگان از روز شنبه تا دوشنبه فرصت دارند اقدام به واریز وجه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا فردا اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا فردا اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید