این افتخار حاصل کوشش جمعی است، بزودی باید در لیگ به میدان بروم

به گزارش وبلاگ حامد، علیرضا سرلک یکی از جوانان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جهانی بود که توانست در عین شایستگی فینالیست گردد و در نهایت با کسب مدال نقره از این آوردگاه جهانی سربلند بیرون آید.

این افتخار حاصل کوشش جمعی است، بزودی باید در لیگ به میدان بروم

سرلک برای رسیدن به فینال مسابقات دنیای 2021 نروژ، ابتدا جوزپه ویلارو از اکوادور را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و سپس آریان تسیوترین از بلاروس را با نتیجه 7 بر 6 از پیش رو برداشت. وی در نیمه نهایی هم با نتیجه 7 بر 4 سلیمان آتلی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی ملاقات فینال شد. البته سرلک در فینال به سد مستحکمی بنام توماس گیلمان دارنده مدال برنز المپیک و نقره دنیا از آمریکا برخورد کرد و در نهایت با نتیجه 5 بر 3 بازنده شد و به مدال نقره دست یافت.

به همین دلیل علیرضا سرلک در واکنش به عملکردش در رقابتهای دنیای در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: از اینکه به مدال نقره دنیا دست پیدا کردم، خوشحالم و حس بسیار خوبی دارم، هر چند معتقدم می توانستم رنگ مدالم را طلایی کنم، اما در کشتی مقابل گیلمان آمریکایی مدام از دستم لیز می خورد و به رغم کوششی که کردم، نتوانستم به پیروزی دست پیدا کنم.

وی با اشاره به زحمات کادر فنی و متولیان فدراسیون اضافه نمود: کشتی بر روی تشک مبارزه، یک ورزش انفرادی است، اما خارج از آن یک ورزش گروهی است و نمی توان گفت یک تنه به این موفقیت رسیده ایم. در این راستا افراد زیادی برای من کوشش کردند که جا دارد از کادرفنی تیم ملی که برای موفقیت تمامی بچه ها زحمت کشیدند تشکر کنم.

نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا گفت: شرایط بدنی ام بسیار خوب بود و از نظر روحی و روانی در سطح بسیار خوبی بودم. ضمن اینکه انگیزه زیادی برای موفقیت در این دوره از مسابقات داشتم. به هر حال ما یک تیم هم دل داشتیم که بچه ها قلب شان برای موفقیت هم می تپید و برای موفقیت یکدیگر دعا می کردند.

سرلک با اشاره به برنامه های آینده خود اضافه نمود: اولین میدانی که بعد از رقابت های قهرمانی دنیا در آن حضور پیدا خواهم کرد رقابت های لیگ است که حدود دو هفته دیگر استارت آن زده می گردد. در لیگ هم با رایزنی های علیرضا رضایی قرارداد خوبی با تیم سهند بستم. البته در لیگ تغییر وزن نخواهم داشت و در وزن اول به مصاف رقبا خواهم رفت.

وی در انتها ادامه داد: از این به بعد کوششم را دوچندان خواهم کرد و امیدوارم لیاقت داشته باشم تا در ادامه راستا و بعد از لیگ دوباره بتوانم دوبنده تیم ملی را بر تن کنم و در رقابت های مهمی همانند المپیک که در پیش رو داریم باز هم افتخار آفرینی کنم.

به گزارش وبلاگ حامد، رقابت های کشتی آزاد رقابت های قهرمانی دنیا در سال 2021 طی روزهای 10 تا 13 مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار گردید که در انتها تیم ایران به وسیله حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا، علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم و محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم به مدال نقره و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به مدال دست یافت. در رده بندی تیمی هم تیم ایران با 162 امتیاز بعد از تیم های روسیه و آمریکا به اسم سوم رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "این افتخار حاصل کوشش جمعی است، بزودی باید در لیگ به میدان بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این افتخار حاصل کوشش جمعی است، بزودی باید در لیگ به میدان بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید