افراد برای حضور در نقاط گردشگری و اماکن عمومی ریودوژانیرو باید واکسینه شده باشند

به گزارش وبلاگ حامد، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، افراد برای حضور در نقاط گردشگری و اماکن عمومی ریودوژانیرو باید واکسینه شده باشند.

افراد برای حضور در نقاط گردشگری و اماکن عمومی ریودوژانیرو باید واکسینه شده باشند

مقامات ریودوژانیرو اعلام کردند حضور در اماکن عمومی همانند سالن های سینما و ورزشگاه ها و بعلاوه ورود به مقاصد گردشگری مهمی همانند محوطه مجسمه مسیح (ع) و کوهستان شوگر لوف فقط با ارائه مدرک واکسینه بودن دربرابر ویروس کرونا مجاز خواهد بود.

باتوجه به اظهارات شهردار ریودوژانیرو در یک کنفرانس خبری، مردم در مرکز برزیل باید برای ورود به مکان هایی همانند موزه ها، باشگاه ها، سالن های نمایش و مراکز کنفرانس نوعی گواهی سلامت را ارائه نمایند. این مقررات رستوران ها و مراکز خرید را شامل نمی گردد.

به گفته شهردار این شهر، بازدیدنمایندگان خارجی می توانند برای حضور در این مکان ها از گواهی سلامت بین المللی استفاده نمایند.

ریودوژانیرو که 6.8 میلیون نفر جمعیت دارد و برای سواحل زیبا و چشم اندازهای تماشایی معروفیت دارد، اخیرا بدلیل همه گیری نوع دلتای ویروس کرونا شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس بوده است.

تا به امروز در مجموع 30 هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این شهر به ثبت رسیده است.

حدود 87 درصد از ساکنان بالای 12 سال این شهر دست کم یک دز از واکسن کرونا را دریافت نموده اند و 42 درصد هم بطور کامل واکسینه شده اند.

شهردار ریودوژانیرو می گوید بخشی از عملی کردن این تصمیم تازه برای تشویق مردم به واکسینه شدن بوده است.

منبع: همگردی

به "افراد برای حضور در نقاط گردشگری و اماکن عمومی ریودوژانیرو باید واکسینه شده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد برای حضور در نقاط گردشگری و اماکن عمومی ریودوژانیرو باید واکسینه شده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید