آشنایی با قهوه بن مانو

به گزارش وبلاگ حامد، قهوه، یک نوشیدنی کلاسیک

یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های دنیا، بدون شک قهوه است. یک نوشیدنی خاص و کلاسیک که می تواند روز های زندگی شما را هیجان انگیز تر کند. این تعریف اغراق آمیز نیست. چرا که قهوه خواص بیشماری دارد. خواصی که ممکن است بسیاری از شما از آن بی اطلاع باشید. اما هر نوع قهوه ای که در دسترس است انتخاب خوبی به عنوان نوشیدنی روزانه شما نخواهد بود. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از برترین برند های قهوه، یعنی قهوه بن مانو آشنا کنیم.

آشنایی با قهوه بن مانو

هنگام خرید هر محصولی باید به قیمت آن توجه کنیم. همانطور که استفاده از محصولات درجه یک و با کیفیت اهمیت زیادی دارند، تهیه آن ها با قیمتی ارزان نیز نکته حائز اهمیت بعدی محسوب می شوند.

شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز، محصولات قهوه بن مانو را از سایت امروز کالا سفارش داده و در اولین فرصت درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین می توانید در خصوص تمامی محصولات از مشاوره آنلاین و رایگان امروز کالا بهره ببرید. تمامی محصولات در این سایت، با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قهوه بن مانو

قهوه بن مانو

اولین خط فراوریی این برند در سال 1395 راه اندازی شد و هدف بن مانو فراوری قهوه های خاص و با کیفیت بود و تا امروز نیز، این شرکت در همین جهت گام برداشته است. قهوه بن مانو بدون شک می تواند یک انتخاب مناسب برای مصرف در طول روز باشد. در ادامه به تعدادی از خواص قهوه بن مانو اشاره می کنیم؛

1- افزایش سطح انرژی و عکس العمل: این مسئله به دلیل وجود کافئین در قهوه است.

2-چربی سوزی: این خاصیت نیز به دلیل وجود کافئین می باشد. کافئین مقدار سوخت و ساز بدن را بین 3 تا 11 درصد افزایش می دهد.

3-بهبود عملکرد بدن: به دلیل وجود خاصیت چربی سوزی بالا در قهوه، انرژی زیادی در بدن فراوری می شود که منجر به بهبود عملکرد بدن شما می شود.

4-رساندن مواد لازم و مغذی به بدن: قهوه بن مانو حاوی مقادیری از ویتامین ب5، ب3، ب2 و منگنز و پتاسیم می باشد که برای بدن مفید و ضروری هستند.

5-کاهش ریسک ابتدا به دیابت نوع دو: در طی 18 مطالعه بر روی 457,922 نفر، این نتیجه حاصل شد که میانه مصرف یک فنجان قهوه در طول روز، می تواند تا 7 درصد خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد.

6-حفاظت در برابر ابتلا به آلزایمر و زوال عقل: آلزایمر به عنوان شایع ترین بیماری تخریب نماینده اعصاب و دلیل اصلی ایجاد زوال عقل در دنیا شناخته شده است. بدون شک، مصرف یک نوشیدنی که بتواند به صورت موثری با این بیماری مقابله کند، میتواند برترین روش پیشگیری باشد که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. با مصرف قهوه بن مانو از این بیماری پیشگیری کنید.

خواص قهوه بن مانو

7-کاهش خطر ابتلا به پارکینسون: پارکینسون پس از آلزایمر، رتبه دومین بیماری تخریب نماینده اعصاب را به خود اختصاص داده است. خطر ابتلا به این بیماری نیز با مصرف قهوه بین 32 تا 60 درصد کاهش پیدا می نماید.

8-حفاظت از کبد: بیماری های زیادی کبد را درگیر می نمایند. مانند کبد چرب و هپاتیت. این بیماری ها می توانند به سیروز کبدی منجر شوند. نوشیدن یک تا چهار فنجان قهوه در طول روز می تواند این خطر را تا 80 درصد کاهش دهد.

9-دارای خاصیت ضد افسردگی: قهوه می تواند به صورت جدی با افسردگی و بدخلقی مقابله کند. این موضوع در سال 2011 در یکی از پژوهش های دانشگاه هاروارد به اثبات رسیده است.

10-یاری به افزایش طول عمر: با توجه به این مسئله که مصرف قهوه می تواند سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و با بیماری های گوناگون مقابله کند، منطقی است که بگوییم به شما در افزایش طول عمر یاری خواهد نمود.

هات چاکلت بن مانو

هات چاکلت به جای قهوه

هات چاکلت: بسیاری از افراد تمایل به مصرف قهوه ندارند و یا ممکن است نسبت به آن واکنش آلرژیک نشان دهند. در این شرایط برترین گزینه برای این دسته از افراد، هات چاکلت بن مانو خواهد بود. یک نوشیدنی گرم و انرژی بخش که می تواند برترین جایگزین برای قهوه بن مانو باشد. می توانید هات چاکلت بن مانو را با کمی شیر مخلوط کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. هات چاکلت بن مانو در بهبود عملکرد بدن و خلق و خوی شما یاری بزرگی به شما خواهد نمود. هات چاکلت نیز مانند قهوه، به کنترل وزن شما منجر خواهد شد. هات چاکلت بن مانو با مهار کردن نیتریک اکسید در بدن می تواند باعث افزایش جریان خون شود. یکی دیگر از خواصی که با مصرف این نوشیدنی گرم و لذیذ می توانید کسب کنید، سلامت قلب و مغز و دندان است.

خرید قهوه بن مانو

شما به راحتی می توانید با برترین قیمت قهوه بن مانو را از سایت امروز کالا تهیه نمایید و در کمترین زمان ممکن خرید خود را دریافت کنید. تمامی محصولات موجود در سایت امروز کالا، اصل و دارای ضمانت نامه هستند. امکان ارسال سریع و یک روزه و پرداخت درب محل برای ساکنین شهر تهران، بخشی از خدمات امروز کالا می باشد.

منبع: همگردی

به "آشنایی با قهوه بن مانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با قهوه بن مانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید