توسعه واکسیناسیون از عوامل مدیریت مطلوب موج ششم کرونا است

به گزارش وبلاگ حامد، تهران (پانا) - جلسه کارگروه روسای کمیته های تخصصی کرونا عصر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار گردید.

توسعه واکسیناسیون از عوامل مدیریت مطلوب موج ششم کرونا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به گزارش های ارائه شده مبنی بر کاهش مقدار مراجعات و بستری های ناشی از کرونا، از اقدامات اجرا شده برای مدیریت بیماری کرونا در پیک ششم قدردانی کرد و اضافه نمود: یکی از دلایل مدیریت شرایط موجود و بالا رفتن مقدار مقاومت مردم، توسعه واکسیناسیون است که طی ماه های اخیر به خوبی و با سرعت بالا صورت گرفته است. با این حال ضرورت دارد همچنان فرایند بیماری مورد رصد قرار گرفته و مصوبات ستاد ملی کرونا با جدیت دنبال گردد.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و بعلاوه رییس جمعیت هلال احمر حضور داشتند، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین شرایط بیماری کرونا در کشور ارائه کرد.

دکتر عین الهی اضافه نمود: با وجود پیک ششم کرونا و محدودیت های اعمال شده، شرایط به خوبی تحت مدیریت است که نشان دهنده عملکرد قابل قبول دولت در توسعه واکسیناسیون بوده است.

در ادامه این جلسه گزارشی از اعمال محدودیت های سویه اومیکرون متناسب با شرایط واکسیناسیون و مدیریت هوشمند بیماری شهرهای قرمز ارائه شد و توضیحاتی نیز در مورد تردد مسافران از مرزهای کشور با عنایت به در پیش بودن تعطیلات نوروز مطرح گشت.

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت هم در این جلسه گزارشی از تشکیل کارگروه ویژه کووید 19 در این دفتر و دریافت 72 ایده از سراسر کشور برای تبدیل به طرح پژوهشی جهت مقابله با کرونا ارائه کرد و به تشریح اقدامات اجرا شده در راستای بهره مندی از طب ایرانی برای مقابله با کووید 19 در موج ششم پرداخت که در این دوره از شدت بیماری توانسته در فرایند بهبود شرایط بیماران عملکرد بهتری داشته باشد.

در ادامه این جلسه پیشنهاداتی جهت طرح در صد و هشتیمن نشست ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مطرح و مقرر شد این پیشنهادات برای تصمیم نهایی در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "توسعه واکسیناسیون از عوامل مدیریت مطلوب موج ششم کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه واکسیناسیون از عوامل مدیریت مطلوب موج ششم کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید