کاهش تعداد بستری های کرونا در اصفهان

به گزارش وبلاگ حامد، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از شیب نزولی موج پنجم کرونا در اصفهان اطلاع داد.

کاهش تعداد بستری های کرونا در اصفهان

به گزارش از ، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان درباره آخرین شرایط شیوع کرونا در استان اصفهان، گفت: آنچه تعیین است از قله موج پنجم کرونا عبور نموده ایم، اما این فرایند با یک شیب ملایم نزولی است که برای سرعت بخشیدن آن باید رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی صورت گیرد.

وی افزود: تعداد ترخیصی های استان اصفهان بیشتر از بستری ها و تست های مثبت است، اما با این وجود مرگ و میر کرونا درروز های اخیر کاهشی نبوده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با اشاره به اینکه هفت درصد ظرفیت واکسن به استان اختصاص یافته است گفت: سرعت بخشیدن به واکسیناسیون لازم است و بر اساس برنامه ریزی یک ماهه تعداد مراکز واکسیناسیون تجمیعی استان اصفهان افزایش خواهد یافت.

غلامی تعداد کنونی مراکز واکسیناسیون را 64 باب اسم کرد و گفت: به کلیه شهرستان ها اعلام شده است که مراکز واکسیناسیون خود را تجهیز و واکسیناسیون را 2 یا سه شیفت نمایند و سرعت فعالیت را بالا ببرند.

وی افزود: اکنون هفت شهرستان نطنز، نایین، سمیرم، دهاقان، تیران و کرون، بوئین و میاندشت، آران و بیدگل شرایط نارنجی و شهرستان خور و بیابانک زرد و بقیه شهرستان ها در شرایط قرمز است که امید می رود تا هفته آینده به تعداد منطقه ها زرد و نارنجی افزوده گردد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان یکی از مسائل واکسیناسیون را تجهیز مرکز تجمیعی و امکانات آن اسم کرد و گفت: به همین دلیل جلسه ای با خیران و صنایع استان اصفهان برگزار می گردد تا یاری به مراکز تجمیعی استان نمایند.

وی افزود: مقرر شد برای مراکز تجمیعی که به صورت 2 و 3 شیفت کار می نمایند از امکانات شهرداری ها استفاده کنیم.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش تعداد بستری های کرونا در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تعداد بستری های کرونا در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید