کابوسی به نام اولونگا، تیمی که گل نزند گل می خورد

به گزارش وبلاگ حامد، دو تیم سپاهان و الدحیل قطر از ساعت 21 و 45 دقیقه در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2022 ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف یکدیگر رفتند.

کابوسی به نام اولونگا، تیمی که گل نزند گل می خورد

بازی را سپاهانی بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی یک فرصت خوب برای گل زنی داشتند که تیر دروازه این اجازه به سجاد نداد. از طرفی قرمز پوشان الدحیل از همان دقایق ابتدایی پرس سنگینی از بالای زمین روی تیم سپاهان پیاده می کردند. طلایی پوشان دیار نصف دنیا در ابتدای این بازی تیم برتر میدان بودند و بارها با حرکات خود بازیکنان حریف را مجبور به خطا کردند.

سپاهانی ها در این دقایق چند ضربه ایستگاهی خوب به دست آوردند که متأسفانه از هیچ یک از آن ها نتوانستند استفاده لازم را ببرند. سمت راست اصفهان با حضور حسینی آماده و دانیال بسیار آماده نشان داد و هافبک ها مدافعان تیم الدحیل را کلافه کردند.

با نزدیک شدن بازی به دقایق میانی نیمه اول، الدحیل توانست با استفاده از وینگرهای خود به محوطه جریمه سپاهان نزدیک گردد. آن ها روی نفوذ بازیکنان کناری و ارسال های بلند برای اولونگا و موئز علی در این بازی حساب ویژه باز نموده بودند. در این لحظات سپاهان در زمین خود مشغول دفاع شد و این حریف قطری بود که توپ و میدان را در اختیار داشت.

اما قطری ها نتوانستند از مالکیت بالای خود استفاده نمایند و موقعیت خاصی روی دروازه سپاهان ایجاد نشد تا نیمه اول بدون گل به سرانجام برسد.

الدحیل که بازی گذشته خود را نیز با شکست پشت سر گذاشته بود نیمه دوم را نیز تهاجمی شروع کرد اما با ادامه این نیمه شاگردان نویدکیا سوار بازی شدند و بازی خود را به رقیب قطری دیکته کردند.

اما با ادامه حملات سپاهان الدحیل کمی به خود آمد و کرسپو با انجام دو تعویض فرایند بازی را به سود خود برگرداند و در پی به دست گرفتن دوباره بازی به وسیله نام تائه هی و اولونگا دوبار به دروازه سپاهان نزدیک شد که هیچ کدام منجر به گل نشد.

الدحیل که نمی خواست با تک امتیاز از این بازی خارج گردد به فشار خود اضافه نمود و در نهایت در دقیقه 83 روی سانتر ادمیلسون اولونگا دروازه رشید مظاهری را باز کرد که بازی با همین تک گل به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کابوسی به نام اولونگا، تیمی که گل نزند گل می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوسی به نام اولونگا، تیمی که گل نزند گل می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید