پلمب یک واحد پذیرایی بین راهی متخلف در قزوین

به گزارش وبلاگ حامد، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین از پلمب یک رستوران بین راهی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

پلمب یک واحد پذیرایی بین راهی متخلف در قزوین

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، نادر محمدی روز شنبه 11 مرداد 1399 با اعلام این خبر گفت: به دنبال تشدید شرایط شیوع ویروس کرونا در استان و بازدیدهای مستمر بازرسان کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری، یک رستوران بین راهی واقع در شهرستان آوج کیلومتر 2 جاده همدان به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

محمدی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون بازدیدهای مشترک بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر و اعضای کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری استان به منظور آنالیز نحوه ارائه خدمات و رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستادهای ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا به صورت مستمر و با جدیت در حال اجرا است و با موارد تخلف در واحدها برابر قانون برخورد خواهد شد.

او تأکید کرد: گردشگران و هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای گردشگری به وسیله تماس با تلفن گویای 02833685024 شکایات خود را ثبت کنند.

منبع: میراث آریا

به "پلمب یک واحد پذیرایی بین راهی متخلف در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب یک واحد پذیرایی بین راهی متخلف در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید