پرسپولیسی ها تحریم میثاقی را شکستند؟

به گزارش وبلاگ حامد، بعد از اتفاقاتی که بین محمدحسین میثاقی و افشین پیروانی روی آنتن زنده رخ داد، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت تا زمانی که سوتفاهم های به وجود آمده بین دو مجری تلویزیونی با این باشگاه حل نشود، با هیچکدام از دوربین های تلویزیونی صحبت نخواهد کرد.

پرسپولیسی ها تحریم میثاقی را شکستند؟

بعد از این اتفاق بود که بازیکنان پرسپولیس در حمایت از سرمربی تیمشان تصمیم گرفتند برنامه فوتبال برتر و محمد حسین میثاقی را تحریم کنند!

در چنین شرایطی، این سوال مطرح می شود که آیا در ویژه برنامه امشب فوتبال برتر که مخصوص بدرقه تیم ملی به بحرین است، بازیکنان ملی پوش پرسپولیس با محمدحسین میثاقی و عوامل این برنامه صحبت خواهند کرد یا نه.

در حالی که گفته می شود طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی از تحریم این برنامه استقبال کرده اند، گویا برخی ملی پوشان پرسپولیس تصمیم گرفته اند این تحریم را از بشکنند و با برنامه فوتبال برتر صحبت کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیسی تیم ملی با محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر صحبت کرده و مصاحبه او، در ویژه برنامه امشب فوتبال برتر پخش خواهد شد و باید دید سایر ملی پوشان پرسپولیس هم با این برنامه صحبت کرده اند یا نه.

فوتبالی

منبع: فرارو

به "پرسپولیسی ها تحریم میثاقی را شکستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها تحریم میثاقی را شکستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید