نیکزاد: وزیر صمت قول داد قیمت سیمان و فولاد کاهش یابد

به گزارش وبلاگ حامد، تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با فاطمی امین، می گوید وزیر صمت قول داد نرخ سیمان و فولاد بعد از کاهش طی 15 روز، به ثبات رسیده و ساماندهی گردد.

نیکزاد: وزیر صمت قول داد قیمت سیمان و فولاد کاهش یابد

به گزارش خانه ملت، علی نیک زادثمرین در تشریح نشست ظهر امروز (سه شنبه، 16 شهریورماه) خود با سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت که پیرامون ساماندهی شرایط بازار فولاد و سیمان بود، گفت: پیش از این دو سرپرست و یک وزیر دولت دوازدهم قول هایی درباره ساماندهی بازار فولاد و سیمان داده بودند که متأسفانه نتوانستند به قول های خود عمل نمایند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت فراوری فولاد و سیمان در کشور نسبت به مصرف آن بیشتر است، گفت: در نشست امروز و بنا به قول وزیر صمت مقرر شد کیسه سیمان که هم اکنون در بازار 27 هزار تومان است، ظرف 15 روز به 25 هزار تومان برسد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در انتها گفت: بعلاوه قیمت هر کیلوگرم میلگرد با ارزش افزوده 17 هزار تومان است که قرار شد قیمت آن هم ساماندهی شده و به ثبات برسد از این رو این دو کالا در سه مقطع یک ماهه به طور کامل ساماندهی می گردد.

در این نشست عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رضا تقی پور عضو این کمیسیون، نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان و روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران هم حضور داشتند و نظرات و دیدگاه های خود را در مورد بازار سیمان و فولاد مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نیکزاد: وزیر صمت قول داد قیمت سیمان و فولاد کاهش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکزاد: وزیر صمت قول داد قیمت سیمان و فولاد کاهش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید