مصالح ساختمانی

نمک ظرفشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که نمک ظرفشویی چیست؟ نمک ماشین ظرفشویی فرآورده ای از کلرید سدیم کریستالی است که برای بازسازی مدار نرم کننده آب ماشین های ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

21 بهمن 1401

خطرناک ترین عوارض خانه تکانی

تهران (پانا) - بدن استانداردهایی دارد که براساس آن کار و حرکت می کند. این روزها که زمان شروع خانه تکانی است، می توان با دانستن عوارض خانه تکانی از این موارد پیشگیری کرد.

3 تیر 1401

راه های رفع بوی بد فاضلاب خانه

یکی از مواردی که در داخل خانه می تواند بسیار آزاردهنده باشد، بوی بد فاضلاب است. این مشکل اغلب نشان دهنده نشت گاز سمی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب است. بوی نامطبوع فاضلاب می تواند دائمی باشد یا فقط آشپزخانه، توالت، حمام یا هر جای دیگر ساختمان را پر کند...

1 تیر 1401

رسیدگی به مسائل بخش قارون در دستور کار مسئولان است

بخشدار قارون گفت: مسائل بخش قارون مطرح و رسیدگی به آن ها در دستور کار مسئولان است.

19 خرداد 1401

ناراحتی آفازی یا زبان پریشی که باعث خداحافظی بروس ویلیس از بازیگری شده چیست؟ چشم و چراغ سینمای اکشن دیگر فیلم تازه ای بازی نخواهد کرد

یکی از اعضای خانواده بروس ویلیس ؛دخترش -رومر ویلیس- دیشب در اینستاگرام اعلام نمود که بروس ویلیس به علت بیماری آفازی که بر ارتباط با دیگران تاثیر می گذارد، از بازیگری خود را بازنشسته می نماید.

5 خرداد 1401

ضرورت احداث مرکز تجاری ایرانی در مسکو، تکمیل راه آهن رشت، آستار یکی از محورهای مذاکرات رئیس جمهور با پوتین بود

مسئول میز روسیه در سازمان توسعه تجارت ایران گفت: نزدیک به هفت سال از اجرای 25 کیلومتر خط ریلی رشت به بندر کاسپین که حلقه اتصال کریدور شمال به جنوب است می گذرد و این عدم تکمیل زیرساخت خود مانعی در جهت افزایش تجارت است.

16 اسفند 1400

فعالیت 17 واحد آلاینده استان تهران متوقف شد

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان تهران گفت: در جریان پایش های شبانه یک هفته گذشته از ادامه فعالیت 17 واحد آلاینده نیز جلوگیری شد.

3 آذر 1400

نیکزاد: وزیر صمت قول داد قیمت سیمان و فولاد کاهش یابد

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با فاطمی امین، می گوید وزیر صمت قول داد نرخ سیمان و فولاد بعد از کاهش طی 15 روز، به ثبات رسیده و ساماندهی گردد.

18 شهریور 1400

استمرار کاهش خروج سهامداران از بورس

خبرنگاران : برای دومین روز پیاپی فرایند نزولی خروج پول حقیقی از بورس ادامه یافت.

5 مرداد 1400

چرا مریخ عنکبوت دارد؟ خبرنگاران

عنکبوت ها به احتمال زیاد محصول جانبی تغییر فصول در مریخ هستند. تغییر دما می تواند تاثیر چشمگیری روی سطح و هر آنچه در داخل آن است، داشته باشد.

23 فروردین 1400

پل ورسک؛ از کتاب گینس تا پل پیروزی برای چرچیل

پل ورسک را می توان یکی از شاهکارهای مهندسی جهان نامید که ساخت آن در آن دوران به یک پیروزی فنی- مهندسی در جهان تبدیل شد و همین امر نام این پل را در کتاب گینس به ثبت رساند. این پل نقش عظیمی در پیروزی متفقین در جنگ هانی داشت و آن را پل پیروزی نامیدند....

28 بهمن 1399

خبرنگاران 320 واحد صنفی در ایرانشهر پلمب شد

زاهدان- خبرنگاران- رییس مرکز بهداشت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 320 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون توسط کارشناسان بهداشت پلمب شد.

6 آذر 1399

حمام تاریخی مأمونیه به بخش خصوصی واگذار می گردد

مدیرعامل صندوق احیا و واگذاری بناهای تاریخی وزارت میراث فرهنگی گفت: حمام تاریخی مامونیه شهرستان زرندیه در استان مرکزی به منظور تعریف کاربری جدید به بخش خصوصی واگذار می گردد.

15 مرداد 1399

حمام مهدی قلی بیک یا حمام شاه مشهد، عکس

یکی از عظیم ترین حمام های ایران که در شهر مشهد ساخته شده است، حمام مهدی قلی بیک یا حمام شاه مشهد میباشد که بازدید کنندگان با ورود به درون این حمام تاریخی، با ساختاری بسیار زیبا از حمام های قدیمی رو به رو خواهند شد.

13 مرداد 1399