نتایج یک نظرسنجی جدید: یک چهارم آمریکایی ها تمایلی به دریافت واکسن کرونا ندارند

به گزارش وبلاگ حامد، نظرسنجی های سراسری دانشگاه کوینی پیاک آمریکا نشان می دهد، دست کم 27 درصد از مردم این کشور تمایلی به دریافت واکسن کووید 19 ندارند.

نتایج یک نظرسنجی جدید: یک چهارم آمریکایی ها تمایلی به دریافت واکسن کرونا ندارند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ حامد به نقل از واشنگتن پست، نظرسنجی های سراسری دانشگاه کوینی پیاک آمریکا نشان می دهد، دست کم 27 درصد از آمریکایی ها تمایلی به دریافت واکسن کووید 19 ندارند.

براساس داده های منتشر شده از این نظرسنجی، افراد جوان تر تمایل کمتری برای واکسیناسیون دارند. همچنین 68 درصد از آمریکایی ها قصد واکسیناسیون را دارند یا قبلاً آن را دریافت کرده اند اما بیش از یک چهارم افراد در نظرسنجی ها اظهار داشتند که قصد دریافت واکسن ندارند.

این نظرسنجی در حالی انجام می شود که داده های دولت نشان می دهد نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده حداقل یک دز از واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند و تقریباً یک سوم آنها کاملاً واکسینه شده اند.

در میان یافته های نظرسنجی ها، افراد جوان و جمهوری خواه بیشترین تردید را برای تزریق واکسن دارند.

براساس این نظرسنجی، 45 درصد از هواداران حزب جمهوری خواه تمایلی برای تزریق واکسن کرونا ندارند. علاوه بر آن، شماری از کنندگان و سناتورهای جمهوری خواه نیز، محدودیت های پیش بینی شده برای مقابله با همه گیری کرونا را در تناقض با قانون اساسی و حقوق مدنی این کشور می دانند.

در میان بزرگسالان زیر 35 سال، 36 درصد اظهار داشتند که قصد واکسن زدن ندارند و این میزان بالاتر از از درصد کلی که 27 درصد بوده، است؛ این رقم همچنین بسیار بالاتر از 10 درصد شهروندان سالخورده ای است که گفته اند هیچ نوع واکسنی را تزریق نمی کنند.

داده های این نظرسنجی با ارقام منتشر شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا مطابقت دارد که نشان می دهد بزرگسالان جوان تا به امروز کمترین احتمال واکسیناسیون را داشته اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نتایج یک نظرسنجی جدید: یک چهارم آمریکایی ها تمایلی به دریافت واکسن کرونا ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج یک نظرسنجی جدید: یک چهارم آمریکایی ها تمایلی به دریافت واکسن کرونا ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید