80درصد از استخر های قم فعال هستند

به گزارش وبلاگ حامد، خبرنگاران/قم رئیس هیئت شنای استان قم با بیان اینکه80 درصد از استخر های استان فعال هستند، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه دانشگاه علوم پزشکی قم، استخر ها با محدودیت پذیرش حداکثر 30 نفر در هر سانس اقدام به بازگشایی نموده اند، وی بعلاوه بی خطر بودن استفاده از خدمات استخرها را یاد آور شد و گفت: با استناد به بعضی مقاله های علمی ادعاهایی مبنی بر تاثیر کلر بر از بین بردن ویروس کرونا وجود دارد.

80درصد از استخر های قم فعال هستند

حسین حاجی اسماعیلی در گفت و گو با وبلاگ حامد با بیان اینکه80 درصد از استخر های استان فعال هستند، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه دانشگاه علوم پزشکی قم، استخر ها با محدودیت پذیرش حداکثر 30 نفر در هر سانس اقدام به بازگشایی نموده اند.

وی ضرر های اقتصادی استخرها در اوج فراگیری ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و متذکر شد: با وجود مجوز کنونی فعالیت استخر ها بعضی از استخرها به علت مسائل اقتصادی اقدام به بازگشایی نمی نمایند.

رئیس هیئت شنای استان به بازگشایی سانس بانوان استخرها نیز اشاره نمود و توضیح داد: با توجه به استقبال کم بانوان استان از بازگشایی استخر تا اطلاع ثانوی بانوان می توانند صرفا در روزهای پنج شنبه و آدینه از خدمات استخر ها استفاده نمایند.

حاجی اسماعیلی بی خطر بودن استفاده از خدمات استخرها را یاد آور شد و گفت: با استناد به بعضی مقاله های علمی ادعاهایی مبنی بر تاثیر کلر بر از بین بردن ویروس کرونا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "80درصد از استخر های قم فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80درصد از استخر های قم فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید