میرحسینی: می خواهیم در تمام بازی های خانگی پیروز باشیم، برنامه 10 ساله ما پابرجاست

به گزارش وبلاگ حامد، مدیرعامل باشگاه شهداب یزد گفت: به مردم یزد قول دادیم که برای لیگ جدید والیبال، تیم خوبی را آماده کنیم تا حداقل در تمام بازی های خانگی به پیروزی برسیم.

میرحسینی: می خواهیم در تمام بازی های خانگی پیروز باشیم، برنامه 10 ساله ما پابرجاست

عباسعلی میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ حامد در خصوص فعالیت تیم والیبال باشگاه شهداب در جذب بازیکنان جدید گفت: ما هر سال شانس به خدمت دریافت بازیکنان تأثیرگذار لیگ را از دست می دادیم، ولی سال جاری با توجه به زمان به جامانده تا تاریخ آغاز احتمالی لیگ برتر والیبال، دست به کار شدیم و بازیکنان موردنظر خود را جذب کردیم. ما قصد داریم تیم خوبی را راهی لیگ برتر کنیم تا حداقل بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و طرفداران از نتایج ما راضی باشند.

مدیرعامل باشگاه شهداب ادامه داد: ما در وهله نخست به بومی سازی و کار در والیبال پایه پرداختیم و چند آموزشگاه در شهر یزد تأسیس کردیم. همچنین تیم های نوجوانان و جوانان ما در لیگ های برتر حاضر هستند. در مرحله دوم، برنامه 10 ساله ای تنظیم کردیم و من تصمیم گرفتم به جای سرمربی در پست مدیرعاملی به باشگاه خدمت کنم. کادر فنی جدید هم به باشگاه معرفی گردید و بازیکنان جدید با نظر کادر فنی جذب شده اند. من در این مورد فقط مشاوره دادم.

میرحسینی توضیح داد: تیم ما در فصل گذشته، باخت های زیادی داد ولی به مردم یزد قول دادیم که برای لیگ جدید، تیم خوبی را آماده کنیم تا حداقل در تمام بازی های خانگی به پیروزی برسیم.

وی در خصوص کادر فنی جدید تیم شهداب یزد گفت: تا حدود زیادی با کادر فنی جدید به توافق رسیدیم و تنها 10 درصد مسائل باقی مانده است. فکر می کنم بتوانیم فردا (شنبه) قرارداد آنها را نهایی و کادر فنی جدید را رسماً معرفی کنیم.

سرمربی پیشین تیم شهداب یزد در خاتمه اظخار داشت: قرارداد من با باشگاه 10 ساله است و طبق آن برنامه ای 10 ساله برای حضور در لیگ برتر داریم. هدف ما در سال گذشته، بقا در لیگ برتر بود که به هر نحو ممکن، میسر شد. در سال جدید هم بنا داریم که تیم بهتری را راهی لیگ برتر کنیم و نتایج بهتری بگیریم. برنامه 10 ساله ما همچنان پابرجاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میرحسینی: می خواهیم در تمام بازی های خانگی پیروز باشیم، برنامه 10 ساله ما پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرحسینی: می خواهیم در تمام بازی های خانگی پیروز باشیم، برنامه 10 ساله ما پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید