معابر خاکی شهر بم آسفالت می گردد

به گزارش وبلاگ حامد، خبرنگاران/کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران، برای آسفالت 470 هزار مترمربع معابر خاکی و بافت فرسوده شهر بم مبلغ 24 میلیارد تومان اسناد خزانه تخصیص یافت.

معابر خاکی شهر بم آسفالت می گردد

به گزارش وبلاگ حامد، علی حاجی زاده امروز اظهار کرد: شهر بم پس از زلزله دلخراش دی ماه سال 82 به یک کارگاه ساختمانی عظیم تبدیل شد زیرا زیرساخت ها راه های درون شهری و آسفالت معابر از بین رفته بود و 90 درصد از معابر و کوچه های این شهر به صورت خاکی پدیدار شد.

وی توضیح داد: پس از دستور مقام عالی وزارت و در جریان بازدید مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با پیشنهاد این اداره کل برای بازسازی این شهر در زمینه تامین سهمیه قیر برای پروژه های بازآفرینی و ناکارآمد شهر بم مورد موافقت نهاده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان بیان کرد: با پیگیری و تشکیل نشست های مختلف توسط استاندار کرمان و نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، این موضوع در شرکت بازآفرینی ایران پیگیری و اعتبار مناسب بیش از 24 میلیارد تومان برای تامین آسفالت معابر شهر بم و سهمیه قیر رایگان درنظر گرفته و ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: پس از پیگیری ها، این طرح در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و معاونت بازآفرینی شهری این اداره کل نهاده شده که با عقد قرارداد و تفاهم نامه با شهرداری بم درحال سیر مراحل قانونی کار برای انجام کار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معابر خاکی شهر بم آسفالت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معابر خاکی شهر بم آسفالت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید