شکایت نمایندگان از وزرای کشاورزی، صمت و رئیس بانک مرکزی

به گزارش وبلاگ حامد، تعدادی از نمایندگان از وزرای جهاد کشاورزی، صمت و رئیس بانک مرکزی به علت عدم اجرای قوانین برای تامین خوراک دام به قوه قضائیه شکایت کردند.

شکایت نمایندگان از وزرای کشاورزی، صمت و رئیس بانک مرکزی

کمبود خوراک دام در کشور باعث شده است که بسیاری از دامداران با مسائل زیادی روبه رو شوند. دامداری ها در معرض ورشگستگی قرار گرفته اند و بعضی از آنها دام های مولد خود را به گشتارگاه می برند.

این شرایط باعث افزایش شدید قیمت گوشت و لبنیات شده است.

در همین رابطه علیرضا نظری نماینده خمین با اشاره به مکاتبات متعدد مجلس با دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای برطرف مسائل دامداران گفت: دامداران کشور نیازمند به حمایت جدی دولت می باشند اما متأسفانه شرایط نشانگر آن است که توجه جدی به مطالبات و مسائل این صنعت وجود ندارد.

نظری ناکارآمدی مدیران در وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت و بانک مرکزی را عامل معضلات بزرگ دامداران و نابودی زندگی و کسب و کار آن ها خواند و گفت: تعدادی از نمایندگان طبق ماده 234 آیین نامه داخلی از وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس بانک مرکزی به قوه قضائیه شکایت کردند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص جزئیات این شکایت گفت: نمایندگان در خصوص نقض و اجرای ناقص؛ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی، قانون نظام جامع دامپروری کشور، قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی، قانون اصلاح قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی در خصوص قیمت گذاری، تأمین نهاده های دامی، عدم حمایت از دامداران، از وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس بانک مرکزی به قوه قضائیه شکایت کردند.

منبع: فرارو

به "شکایت نمایندگان از وزرای کشاورزی، صمت و رئیس بانک مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت نمایندگان از وزرای کشاورزی، صمت و رئیس بانک مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید