سولسشر: نمایش منچسترسیتی مقابل چلسی نشان داد که باید مراقب ضد حملات آن ها باشیم

به گزارش وبلاگ حامد، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی نروژی شیاطین سرخ از تغییر سیستم بازی سیتیزن ها صحبت می کند.

سولسشر: نمایش منچسترسیتی مقابل چلسی نشان داد که باید مراقب ضد حملات آن ها باشیم

به گزارش وبلاگ حامد، منچستریونایتد و منچسترسیتی فردا (چهارشنبه) و در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ کاپ انگلستان به مصاف هم خواهند رفت. به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد راجع به اهمیت رقابت های لیگ کاپ صحبت می کند و در این باره می گوید:

اهمیت این رقابت ها چه قدر است؟ همواره سوال خوبی بوده است. همواره بازی بعدی از اهمیت زیادی برخوردار است. نیمه نهایی فرصتی برای رسیدن به فینال است و رسیدن به دور بعدی این رقابت ها، گام بسیار بزرگی برای این تیم محسوب می گردد تا به یک جام دست پیدا کنند. البته که ما برای کسب جام فوتبال بازی می کنیم تا یک عنوان قهرمانی را به دست آوریم. وقتی که پیروز به کسب جام می شوید، عطش شما برای کسب جام های بعدی بیشتر می گردد. تیم ما متمرکز و آماده کسب جام است و بازیکنان ما به خوبی برای این مسابقه آماده شده اند.

سولسشر درباره غایبان تیم خود در بازی فردا می گوید:

از این که ادینسون (کاوانی) را برای این مسابقه در اختیار نداریم، ناامید هستیم و فیل جونز نیز مدت ها است که به دور از میادین بوده و فقط این دو بازیکن برای بازی فردا در دسترس نخواهند بود. به همین خاطر شرایط تیم ما از این لحاظ خوب است.

سولسشر راجع به اضافه شدن درن فلچر به کادرفنی خود می گوید:

او DNA منچستریونایتد را در خود دارد و ما نیز یک جای خالی در کادر خود داشتیم زیرا مارک دمپسی به آکادمی انتقال یافته بود. احساس کردیم که زمان مناسبی است تا درن را پس از دوری چند ساله از باشگاه ما، مربیگری در تیم زیر 16 ساله ها و پشت سر گذاشتن دوران سخت و پیروزیت آمیز در این باشگاه، به کادرفنی خود اضافه کنیم. خیلی مهم است که بازیکنان سابق را که در جای دیگری مشغول به کار هستند، به باشگاه خود بیاوریم. من هم پس از کار کردن با سر الکس فرگوسن، مایک فیلان و کارلوس کیروش، به جای دیگری رفتم. هر شخصی ایده های متفاوتی دارد و فلچر می تواند با ایده های خود موجب پیشرفت کادرفنی ما گردد.

سولسشر درباره تقابل با منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی می گوید:

هر دو تیم خواهان رسیدن به فینال هستند. پس از بازی با استون ویلا، ما 4 روز فرصت داشتیم تا برای این مسابقه آماده شویم و امیدوارم از آمادگی لازم برخوردار باشیم. فصل سختی است اما ما به صورت چرخشی از ترکیب خود استفاده خواهیم کرد. هر دو تیم خواهان راهیابی به فینال هستند. بازی گذشته ما مقابل منچسترسیتی، احترام دو تیم را نسبت به یکدیگر نشان داد. در بازی مقابل چلسی، بازی آن ها بر اساس بازی مالکانه همیشگی نبود و بیشتر تمرکز آن ها روی ضد حملات بود. ما باید نسبت به خطر ضد حملات آن ها درست همچون بازی مالکانه آن ها هوشیار و آگاه باشیم.

سولسشر راجع به قرنطینه کامل و سراسری در انگلستان می گوید:

شرایط سخت و سختی برای همه بوده است. از ماه مارس گذشته تا به امروز، همه یک دوره آزمایشی را سپری کردند و ما باید طبق یکسری از پروتکل ها، بازی های خود را انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم به کار خود ادامه دهیم. از نظر ذهنی، این یک آزادی و رهایی برای تماشای مجدد بازی ها در طول دوران قرنطینه است. امیدوارم که بتوانیم با این شرایط به کار خود ادامه دهیم.

سولسشر درباره فصل گذشته و حذف در 3 نیمه نهایی می گوید:

رسیدن به نیمه نهایی یعنی این که شما کارهای خود را آنقدر خوب انجام داده اید که به این مرحله راه پیدا کرده اید و با حریفان بهتر و بهتری بازی می کنید. از آخرین نیمه نهایی ما در لیگ اروپا که به ماه آگوست باز می گردد، پیشرفت زیادی کرده ایم. از نظر من، رسیدن به نیمه نهایی یعنی یک قدم دیگر به فینال نزدیک تر شده ایم. طی این مدت پیشرفت زیادی داشته ایم. وقتی که شما در یک بازی فوتبال برنده می شوید، به این فکر نمی کنید که آیا این مسابقه یک نیمه نهایی است، یک بازی معمولی در لیگ یا یک مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی است، شما فقط به دنبال پیروزی در آن بازی هستید.

سولسشر درباره پیشرفت منچستریونایتد در نتایج اخیر خود مقابل منچسترسیتی می گوید:

گاهی اوقات نتایج نشان دهنده تصویر کلی یک بازی نیستند. در برخی از گل هایی که از روی ضد حملات به ثمر رساندیم و در برخی از پیروزی های خود، عملکرد خارق العاده ای داشته ایم. در برخی از بازی های خارج از لیگ که پیروز به کسب پیروزی شدیم، پیروز شدیم تا در عرض 10 یا 15 دقیقه، 4 یا 5 گل به ثمر برسانیم و در حالی که مالکیت توپ کمتری در برخی از بازی ها نسبت به حریف خود داشتیم، تعدادی از ضد حملات ما بسیار چشمگیر و درخشان بودند. در تقابل اخیر ما مقابل منچسترسیتی، مالکیت توپ تقریبا 50-50 بود و شاهد یک بازی محتاطانه از سوی هر دو تیم بودیم اما از نظر من، پیشرفت ما در آن مسابقه قابل مشاهده بود. شما هیچوقت نمی دانید که گواردیولا از چه سیستمی استفاده خواهد کرد اما مقابل منچسترسیتی باید به خوبی دفاع کنید. حفظ توپ در نیمه زمین آن ها سخت است. بازی های جذابی مقابل آن ها داشته ایم و سطح ما به یکدیگر نزدیک و نزدیک تر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سولسشر: نمایش منچسترسیتی مقابل چلسی نشان داد که باید مراقب ضد حملات آن ها باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشر: نمایش منچسترسیتی مقابل چلسی نشان داد که باید مراقب ضد حملات آن ها باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید