تنگه بسفر استانبول با جذابیت های فراوان

به گزارش وبلاگ حامد، جالب ترین موضوعی که درباره استانبول شنیده می شود این است که با سفر به این شهر هم به آسیا و هم به اروپا سفر کرده اید! علت این موضوع را می توان در تنگه بسفر این شهر جویا شد. این تنگه از قسمت مرکز و غرب این شهر می گذرد و باعث شده است که سمت شرقی آن در آسیا واقع شود و قسمت غربی در بخش اروپایی. این نکته مهمی است که باعث شده است میلیون ها گردشگر از این منطقه در سفر به استانبول از آن بازدید کنند. شما هم اگر قصد سفر به استانبول را دارید و بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده اید بهتر است درباره این تنگه و جذابیت های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید.

تنگه بسفر استانبول با جذابیت های فراوان

تنگه بسفر استانبول

برای دیدن تمام جذابیت های این جاذبه گردشگری باید از تور کشتی تنگه بسفر استفاده کنید. این کشتی ها انواع مختلفی دارند و در آن ها علاوه بر بازدید و دریانوردی، از شما پذیرایی می شود و لحظات خوب و به یادماندنی خواهید داشت. مهم نیست روز باشد یا شب، در ساعت های مشخص، کشتی های مختلفی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده نمائید.

دریای سیاه و مرمره دو دریایی هستند که به واسطه این تنگه به هم وصل می شوند، طول این جهت 30 کیلومتر است و عرض آن چیزی در حدود 700 متر می باشد.

در هنگام لذت بردن بر روی کشتی چندین کاخ را در کنار آن خواهید دید مانند کاخ دولما باغچه و کاخ چراغان. همچنین دور نمای قلعه ها و مساجد معروف این شهر نیز بسسیار جالب و دیدنی است.

بخش اروپایی استانبول بهتر است یا آسیایی استانبول؟

چگونه به تنگه بسفر برویم

برای رفتن به ورودی های کشتی ها و یا بازدی از بهترین منطقه این تنگه، با توجه به موقعیت مکانی خود، می توانید از نقشه یا جهتیاب و همچنین با استفاده از تاکسی های استانبول به این منطقه بروید و از دیدن تنگه بسفر لذت ببرید. اگر نیازمند رزرو هتل و یا رزرو تور استانبول هستید با وبلاگ حامد به شماره 75134000 -021 تماس حاصل فرمائید.

منبع: تریپ

به "تنگه بسفر استانبول با جذابیت های فراوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنگه بسفر استانبول با جذابیت های فراوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید