سرمربی کلوب بروژ: بازیکنان ما شایسته قهرمانی بودند

به گزارش وبلاگ حامد، سرمربی کلوب بروژ معرفی تیمش به عنوان قهرمانی فصل 2020 - 2019 لیگ برتر این کشور را یک اتفاق استثنایی دانست.

سرمربی کلوب بروژ: بازیکنان ما شایسته قهرمانی بودند

به گزارش وبلاگ حامد و به نقل از فوتبال 24 بلژیک، کلوب بروژ با آرای 80 درصدی باشگاه های ژوپیلر لیگ در جلسه روز جمعه به عنوان قهرمان فصل اخیر معرفی شد. این رقابت ها به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا ماه مارس متوقف شده بود.

فیلیپه کلمنت، سرمربی کلوب بروژ در واکنش به قهرمانی تیمش و کسب سهمیه مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: زمان خوردن کیک با تاج قهرمانی فرا رسید. این یک قهرمانی استثنایی است. دو ماه قبل از سوی برخی باشگاه ها به ما بابت قهرمانی زودهنگام تبریک گفتند که بعدها مشخص شد اشتباه است. سپس باید به بازیکنان کلوب بروژ توضیح می دادیم که آماده ادامه رقابت ها شوند.

وی افزود: خاتمه سرنوشت نهایی ژوپیلر لیگ مشخص شد. این روز برای من در طول سال پرتنش ترین روز بود. پیش از این قهرمانی را با رقابت تجربه کرده بودم، اما این بار لحظه های آزاردهنده ای داشتم. به خاطر شرایط کنونی نمی توانیم جشن قهرمانی بگیریم، اما به محض امکان پذیر بودن نسبت به آن اقدام خواهیم کرد. بازیکنان کلوب بروژ شایسته این جشن هستند، زیرا در طول فصل سخت تلاش کردند.

سرمربی کلوب بروژ درباره حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: در این سال تساوی های عالی برابر تیم های پاری سن ژرمن و رئال مادرید و سپس با منچستریونایتد کسب کردیم. این یک تجربه خاص برای بازیکنان جوان کلوب بروژ بود. این رقابت ها چالش جدیدی برای ماست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی کلوب بروژ: بازیکنان ما شایسته قهرمانی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کلوب بروژ: بازیکنان ما شایسته قهرمانی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید