سرانه پستی هر خوزستانی 3.8 مرسوله در سال است

به گزارش وبلاگ حامد، مدیرکل پست خوزستان گفت: سرانه پستی هر شخص در خوزستان 3.8 مرسوله در سال است که بیانگر نفوذ کم پست در زندگی مردم است.

سرانه پستی هر خوزستانی 3.8 مرسوله در سال است

مهران حموله مدیرکل پست خوزستان گفت: سرانه پستی هر خوزستانی 3.8 مرسوله در سال است و این آمار نشان دهنده نفوذ بسیار پایین پست در زندگی مردم است و باید برای ارتقاء این مساله کوشش کرد.

او می گوید: میانگین سرانه پست در کشور به ازای هر نفر 3.3 مرسوله در سال است و سرانه پایین پستی در خوزستان و کشور در شان پست جمهوری اسلامی ایران نیست و باید برنامه ریزی هایی انجام گردد تا ضریب نفوذ پست در زندگی مردم افزایش یابد.

مدیرکل پست خوزستان گفت: در کشور های پیشرفته جهان ضریب نفوذ پست به ازای هر نفر در سال بیش از 800 مرسوله به ازای یک نفر است که بیانگر جایگاه ویژه پست در زندگی مردم است، اما بعضی از موازی کاری ها باعث شده تا ضریب نفوذ پست در ایران و استان پایین باشد.

حموله می گوید: در ایران به علت وجود بعضی قوانین و موازی کاری ها سرانه پستی هر نفر بسیار پایین آمده و باید اقداماتی در مورد اصلاح این مساله انجام گردد و دیگر دستگاه های اجرایی موازی کاری ننمایند و فعالیت های خود در چارچوب خدمات پستی را به پست بسپارند.

به گفته او انتظار داریم تا همه دستگاه های اجرایی که اقداماتی مشابه فعالیت های پستی انجام می دهند، خدمات خود را در بستر پست به مردم ارائه نمایند، زیرا پست برای همین کار تشکیل شده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت: امیدواریم با هماهنگی ها و اقداماتی که انجام می گردد سرانه مرسوله های پستی به ازای هر نفر در طول سال افزایش یابد و زیرساخت های پست نیز متناسب با این مهم ارتقا پیدا کند و همه ترافیک پستی به سمت پست راهنمایی گردد.

وبلاگ حامد خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرانه پستی هر خوزستانی 3.8 مرسوله در سال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه پستی هر خوزستانی 3.8 مرسوله در سال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید