رونمایی از ماشین خوشتیپ لامبورگینی هوراکان اپرتای بدون سقف

به گزارش وبلاگ حامد، تیم تیونینگ در Daily Driven Exotics به تازگی از لامبورگینی هوراکان اپرتا بدون سقف سفارشی خود رونمایی نموده است.

رونمایی از ماشین خوشتیپ لامبورگینی هوراکان اپرتای بدون سقف

به گزارش وبلاگ حامد و به نقل از خبر خودرو، لامبورگینی هوراکان در بسیاری از موارد خوب است. هیچ خودرویی در جاده وجود ندارد که حضوری مشابه لامبورگینی داشته باشد. حالا هوراکان سفارشی، این فزونی را به سطح بالاتری می رساند. با از بین رفتن سقف، فضای داخلی هوراکان به یک تجربه رانندگی جادار تبدیل می گردد که می تواند رانندگان با هر قد بلندی را در خود جای دهد.

برداشتن سقف تنها شروع کار تیمی بود که با بدنه خودرو با رنگ زرد روشن تکمیل می شد. در صورتی کههوراکان اپرتا بدون سقف از چشم دور باشد، اگزوز جدید Fi اطمینان می دهد که صدای موتور از کیلومترها دورتر خواهید شنید. چرخ های فیبر کربنفوراشتاینرکمک می نمایند تا ساخت کامل گردد و بدون اینکه زیاد از حد دور گردد، به محصول نهایی جلوه کامل می بخشد .

آنها برای اطمینان از سریع بودن هوراکان اپرتا، یک ابرشارژر از VF Engineering اضافه نموده اند. این دمنده بزرگ نه تنها با رنگ بیرونی مطابقت دارد بلکه قدرت فراوری V10 را به 810 اسب بخار (604 کیلووات) می رساند و دارای قدرتی است که اگر هنگام رانندگی با این ابرخودروی روباز از کلاه ایمنی استفاده نکنید، می تواند صورت تان را با سرعت فراوان اش شکاف دهد.

منبع: جام جم آنلاین

به "رونمایی از ماشین خوشتیپ لامبورگینی هوراکان اپرتای بدون سقف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ماشین خوشتیپ لامبورگینی هوراکان اپرتای بدون سقف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید