رسیدگی به مسائل بخش قارون در دستور کار مسئولان است

به گزارش وبلاگ حامد، بخشدار قارون گفت: مسائل بخش قارون مطرح و رسیدگی به آن ها در دستور کار مسئولان است.

رسیدگی به مسائل بخش قارون در دستور کار مسئولان است

وبلاگ حامد اهواز - بخشدار قارون گفت: یکی از مسائل اساسی در منطقه شیوند راه های ارتباطی روستاها است که در زمان بارش باران به کلی مسدود و تردد دانش آموزان و اهالی را غیر ممکن می نمایند.

سید محسن حسینی گفت: مدیرکل امور روستا های دستور پیگیری احداث یک دهنه پل در محل تلاقی روستا های نوشیوند، بزرگ شیوند و پشت اسیاب شیوند را صادر نموده.

به گفته او یکی از مسائل عمده روستا های تابع بخش قارون کم بود ماشین الات دهیاری از جمله ماشین حمل زباله و بیل بکهول می باشد که این موضوع خدمات رسانی به اهالی را با مشکل مواجهه نموده است.

حسینی می گوید: طبق صحبت های مطرح شده با مدیرکل در این زمینه، قول های مساعدت از طرف مدیرکل داده شد.

بخشدار قارون گفت: موضوع مهم دیگری که مطرح شد نبود کارخانه شنگ شکن در بخش قارون است که موضوع باعث شده است که اهالی بخش هزینه های گزافی را بابت تهیه شن وماسه از شهرستان های ایذه و دزپارت متحمل بشوند.

این مقام مسئول می گوید پیشنهاد احداث کارخانه شن و ماسه را با مالکیت شرکت تعاونی دهیاران ارائه شد و مقرر گشت پس از اخذ مجوز های لازم با مساعدت اداره کل امور روستایی استانداری نسبت به راه اندازی کارخانه سنگ شکن در بخش قارون اقدام گردد.

با حمایت بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستا های بخش قارون در شهرستان دزپارت اقدامات خوبی اجرا شده است، تا رونق اشتغال برای جوانان ایجاد گردد.

م

وبلاگ حامد خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رسیدگی به مسائل بخش قارون در دستور کار مسئولان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به مسائل بخش قارون در دستور کار مسئولان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید