داستان گودزیلا در برابر کنگ 2؛ خطوط داستانی احتمالی دنباله مانسترورس

به گزارش وبلاگ حامد، گزارش هایی از فیلم گودزیلا در برابر کنگ در حال انتشار است و همین موضوع، برآورد ها درباره داستان آن را افزایش می دهد. اخبار مربوط به قسمت نو این فرنچایز از سوی یک آژانس خبرگزاری در استرالیا منتشر شد که طبق آن، فیلم برداری دنباله فیلم گودزیلا در برابر کنگ اواخر سال جاری شروع خواهد شد. اگر این خبر درست باشد، گودزیلا یا کنگ (یا هر دو) می توانند در اوایل سال 2023 به سینماها بازگردند.

داستان گودزیلا در برابر کنگ 2؛ خطوط داستانی احتمالی دنباله مانسترورس

بسیاری پس از اکران فیلم گودزیلا در برابر کنگ، گمان می کردند که مانسترورس احتمالا با این فیلم به سرانجام خواهد رسید. فیلم در بحبوحه یک بیماری همه گیر در سراسر دنیا، یک غافل گیری خوشایند در گیشه سینماها به حساب می آمد اما عدم انتشار اطلاعیه های بعدی، موجب ایجاد عدم اطمینان درباره آینده فرانچایز شد. گودزیلا: پادشاه هیولاها از نظر اقتصادی برای استودیوی لجندری ناامیدکننده بود و این نگرانی وجود داشت که لجندری و برادران وارنر از ادامه دادن قسمت های دیگر خودداری کنند اما اکنون، شانس حضور تایتان ها برای یک بار دیگر در سینماها بیشتر از همواره به نظر می رسد.

احتمالا لجندری علاوه بر یک انیمه به نام جزیره جمجمه در نتفلیکس و یک سریال لایواکشن در حوزه مانسترورس در اپل تی وی پلاس، در حال کار بر روی یک فیلم تازه در دنیای سینمایی گودزیلا و کنگ است. افراد مختلف، در حال حاضر، این فیلم را دنباله ای برای گودزیلا در برابر کنگ توصیف می کنند که به این معناست که هر دو هیولا باز خواهند گشت. با این حال، این موضوع تایید نشده است و این اثر هنوز می تواند یک فیلم اختصاصی درباره یکی از دو تایتان فیلم قبلی باشد. چندین خط داستانی احتاقتصادی وجود دارد که فیلم می تواند به آنالیز آن ها بپردازد. پس با هم بعضی از محتمل ترین گزینه ها را آنالیز می کنیم.

انسان ها موجود تهدیدآمیز تازهی را در زمین توخالی آزاد می کنند

سرانجام بندی فیلم گودزیلا در برابر کنگ می تواند کاتالیزور وقایع فیلم بعدی باشد. در صحنه آخر معین شد که سازمان مانارک پس از کشف دنیای زمین توخالی، یک پایگاه در آن جا ساخته است. شاید گروه ها و سازمان های دیگر نیز پس از فیلم در آن جا استقرار پیدا نموده باشند. در هر صورت، حضور بشریت در زمین توخالی خطری بالقوه برای خانه تازه کنگ است، چرا که اهداف فعالیت های آنان معین نیست.

انسان ها هزاران سال پیش، در این منطقه زندگی می کردند اما همه آن ها از بین رفتند. بازگشت بشریت به این منطقه می تواند یک تهدید خفته را بیدار کند. اگر این اتفاق بیافتد، شاید کنگ مجبور گردد از زمین توخالی در برابر یک شرور تازه مانند هدورا، گیگان یا حتی مگالون دفاع کند. گودزیلا، بسته به این که این موجود چقدر خطرناک است، شاید برای یاری به کنگ و به منظور اتمام آشفتگی و بی نظمی حاصل از حضور انسان ها، در نبرد ظاهر گردد.

پسر کنگ

ماه ها پیش، گزارشی مبنی بر این منتشر شد که آدام وینگارد، کارگردان فیلم گودزیلا در برابر کنگ در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم پسر کنگ است. پسر کنگ عنوان دنباله ای از کینگ کنگ در سال 1993 بود که داستان فرزند کوچک این میمون غول پیکر را بیان می کرد. اگر این موضوع درست باشد، پیامدهای جالبی در آینده فرانچایز و نحوه عملکرد فیلم خواهد داشت.

البته که وجود پسر کنگ در مانسترورس بدین معناست که او باید حداقل یک عضو دیگر از گونه خود را در طول اقامتش در زمین توخالی پیدا نموده باشد. پسر کنگ در زمان وقایع فیلم خود باید سن کمی داشته باشد و این فیلم به احتمال زیاد باید از خط داستانی تایتان ها پرهیز کند و از هیولاهای بسیار کوچک تر برای مبارزه و تعامل با کنگ جوان استفاده نماید.

گودزیلا در برابر دسترویا

ماجراجویی بعدی گودزیلا می تواند در جهت فیلم پادشاه هیولاها ادامه پیدا کند. ارتش در جنگ دوم خود با گیدورا، از ناوشکن اکسیژن استفاده کرد که گودزیلا را به شدت مجروح نمود و تمام موجودات اقیانوسی را در منطقه ها اطراف کشت. در فیلم گودزیلا در برابر دسترویا معین شد که استفاده از ناوشکن اکسیژن (سلاحی که برای کشتن گودزیلا در سال 1954 استفاده شد) به شکلی مخفیانه باعث تولد یک هیولای قدرتمند به نام دسترویا گشت. گودزیلا پیروز شد دسترویا را شکست دهد اما او در این نبرد وحشیانه، مجبور شد خود را برای نجات پسرش قربانی کند.

مرگ او به فیلم های گودزیلا در آن موقع سرانجام داد. تاثیر و اهمیت کلی شخصیت دسترویا موجب شده که بعضی گمان کنند که او آخرین شرور گودزیلا در مانسترورس خواهد بود. چه این طور باشد و چه نباشد، پادشاه هیولاها این امکان را برای دسترویا فراهم کرد تا در هر نقطه از این خط داستانی ظاهر گردد.

کنگ به وسیله پادشاه واقعی زمین توخالی به چالش کشیده می گردد

استقرار و پادشاهی کنگ در زمین توخالی به عنوان یک لحظه نمادین و پر از معنا برای این هیولا و آینده او شناخته می گردد. او بالاخره نام و لقب کلاسیک خود یعنی کینگ کنگ را کسب کرد. با به سرانجام رسیدن گودزیلا در برابر کنگ، به نظر می رسد که مانسترورس اساسا اکنون دو آلفا دارد. گودزیلا بر سطح زمین حاکم است و کنگ نیز بر زمین توخالی تسلط دارد اما مشکل این جاست که او هنوز این جایگاه را به درستی و کاملا به دست نیاورده است.

به هر حال، زمین توخالی ممکن است از قبل یک آلفا داشته باشد. اگر چنین باشد، کنگ باید او را شکست دهد تا بتواند واقعا به کینگ کنگ مانسترورس تبدیل گردد. بسیاری اعتقاد دارند که پادشاه سزار (که به عنوان خدا در فیلم های توهو پرستش می شد) می تواند رقیب کنگ در زمین توخالی باشد.

نابودی همه هیولاها

تمام اشارات به جنگ باستانی تایتان ها در فیلم گودزیلا در برابر کنگ باعث شده تا مخاطبان علاقه خاصی به تماشا نسخه مدرن این جنگ در فیلم آینده داشته باشند. جنگ تایتان تازه می تواند برداشت مانسترورس از کراس اوور حماسی نابودی همه هیولاها باشد که در آن، هیولاهایی از چندین فرانچایز توهو گرد هم آمدند تا پادشاه گیدورا را شکست دهند.

گیدورا در مانسترورس مرده است و شرور اصلی می تواند موجود متفاوتی از مجموعه توهو باشد و هیولاهایی مانند بایولانته، گیگان و گودزیلای فضایی جزو گزینه ها هستند. این موجود می تواند یک تایتان شیطانی آلفا باشد که ارتشی از هیولاهای نابودگر را جمع آوری می نماید. انگیزه شکست دادن آن ها ممکن است گودزیلا و کنگ را مجبور کند که با هم متحد شوند. کایجوهای دیگر مانند انگویروس و گوروساروس نیز می توانند در کنار گودزیلا و کنگ به مبارزه بپیوندند.

نبرد مجدد گودزیلا و کنگ

فیلم گودزیلا در برابر کنگ 2 در صورت فراوری، می تواند درباره یک نبرد مجدد بین این دو تایتان آلفا باشد. این مبارزه قبلا اجرا شده است و این که این دو هیولا برای بار دوم با یک دیگر مبارزه کنند شاید چندان هیجان انگیز نباشد اما سرانجام بندی فیلم اخیر، این امکان را فراهم می نماید که نبرد مجدد آن ها ذاتا متفاوت از آن چه قبلا بوده، باشد. اگر کنگ جایگاه آلفای خود را به تایتان های زمین توخالی ثابت کند، می تواند ارتش خودش را داشته باشد که به او در مقابله با گودزیلا در نبرد هیولاها و در مقیاسی بزرگ تر یاری کنند.

اگر این اتفاق بیافتد، بار دیگر شاهد جنگ تایتان ها خواهیم بود که البته در آن، گودزیلا و کنگ باز هم به عنوان دشمن در مقابل هم قرار می گیرند. گودزیلا نیز می تواند رودان و تایتان های اصلی پادشاه هیولاها را از خواب زمستانی بیدار کند تا او را در مبارزه با کنگ و متحدان تازهش همراهی کنند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "داستان گودزیلا در برابر کنگ 2؛ خطوط داستانی احتمالی دنباله مانسترورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان گودزیلا در برابر کنگ 2؛ خطوط داستانی احتمالی دنباله مانسترورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید