جلسات مجلس با تلکنفرانس تلویزیونی علنی می گردد

به گزارش وبلاگ حامد، مشاور رئیس مجلس گفت: امکان برگزاری جلسات علنی مجلس به وسیله تلکنفرانس تلویزیونی و با یاری سازمان صدا و سیما در حال فراهم شدن است.

جلسات مجلس با تلکنفرانس تلویزیونی علنی می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ حامد، محمد جعفری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در جمع وبلاگ حامد گفت: با توجه به شرایطی که ستاد ملی مقابله با کرونا برای کشور در نظر گرفته و این که هنوز اعلام ننموده است شیوع این بیماری چه زمانی قابل کنترل خواهد بود، هیئت رئیسه مجلس راهکارهای مختلفی را دنبال نموده تا جلسات مجلس با رعایت الزامات پزشکی این ستاد برگزار گردد.

جعفری اضافه نمود: هیئت رئیسه مجلس تصمیم دارد جلسه علنی آینده را با حضور نمایندگان در صحن برگزار کند؛ اما با توجه به الزامات پزشکی ستاد مقابله با کرونا و منع های صریحی که تا کنون از سوی این ستاد انجام شده، راه چاره های جایگزین پیش بینی شده که یکی از آنها فناوری دیجیتالی دو سویه و دیگری، استفاده از تلکنفرانس تلویریزیونی با همکاری سازمان صدا و سیماست.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس اضافه نمود: زیر ساخت برگزاری جلسات علنی مجلس با استفاده از تلکنفرانس تلویزیونی و ارتباط با نمایندگان در تهران و سایر استان ها با همکاری سازمان صدا و سیما در حال فراهم شدن است.

مشاور رییس مجلس افزود: تلکنفرانس تلویزیونی، با تلفیقی از حضور و ارتباط غیر حضوری نمایتدگان برای تشکیل جلسات علنی مجلس به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.

جعفری در انتها از همکاری سازمان صدا و سیما در تدارک این زیر ساخت قدردانی کرد.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "جلسات مجلس با تلکنفرانس تلویزیونی علنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسات مجلس با تلکنفرانس تلویزیونی علنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید